مقام سابق کاخ سفید: ترامپ یک تاجر خرده پا است و توان تشکیل تیم دولتی ندارد

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید گفت ترامپ به عنوان یک تاجر خرده پا نمی تواند با تیم دولتی متشکل از افراد دارای سابقه نظامی کار کند.

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ یک تاجر خرده پا است و توان تشکیل تیم دولتی ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میک مولوینی رئیس سابق کارکنان کاخ سفید روز جمعه گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قادر نیست تیم دولتی مناسبی را تشکیل دهد.

مولوینی در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن گفت: اگر بخواهم فقط یک انتقاد از رئیس جمهور داشته باشم این است که او به خوبی تیمش را انتخاب نکرد.

وی افزود: او هیچ تجربه ای در کار دولتی نداشته و نمی دانست چگونه تیمی را جمع کند که بتوانند به خوبی با وی کار کنند.

مولوینی گفت: بسیاری از آن ها یا در ارتش هستند یا در ارتباط با امور نظامی فعالیت دارند. شخصیت نظامی، چیزی نیست که دونالد ترامپ به عنوان یک تاجر خرده پا بتواند با آن مطابقت پیدا کند ولی او در کل کارش را عالی انجام داده است.

رئیس سابق کارکنان کاخ سفید به این سوال که آیا کسانی که می گویند ترامپ برای ریاست جمهوری کفایت لازم را ندارد دروغگو هستند، پاسخ داد: همواره سخت است بگوییم دیگران چه فکری می کنند، بنابراین نمی گویم آن ها دروغگو هستند، می گویم آن ها اشتباه می کنند.

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید چهارشنبه شب در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی نیوز گفت: به نظر من، او (ترامپ) برای ریاست جمهوری مناسب نیست. من فکر می کنم او شایستگی انجام این کار را ندارد.

بولتون، در کتاب خاطرات خود، که قرار است هفته آینده بیست و سوم ژوئن (سوم تیر ماه) منتشر شود، از دوران کار در کنار دونالد ترامپ، به افشاگری علیه وی دست زده است. بخشی از این کتاب مربوط به تمایل رئیس جمهور آمریکا برای حمله نظامی به ونزوئلاست.

کاخ سفید روز سه شنبه با مطرح کردن شکواییه ای علیه جان بولتون در تلاش است تا مانع از انتشار این کتاب خاطرات شود.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1383

به "مقام سابق کاخ سفید: ترامپ یک تاجر خرده پا است و توان تشکیل تیم دولتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق کاخ سفید: ترامپ یک تاجر خرده پا است و توان تشکیل تیم دولتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید