ترامپ سفرش به لهستان را لغو کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، ایرنا نوشت: رسانه های غربی گزارش دادند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سفر برنامه ریزی شده خود به لهستان را به دلیل وقوع توفان دوریان (Dorian) که به سمت سواحل جنوب شرقی آمریکا از جمله سواحل فلوریدا در حال حرکت است، لغو کرد.

ترامپ سفرش به لهستان را لغو کرد

تارنمای خبری واشنگتن پست امروز (آدینه) با انتشار این خبر اضافه نمود: ترامپ دیروز لغو سفر خود به لهستان که به منظور شرکت در هشتادمین سالگرد مراسم یادبود جنگ جهانی دوم بود را بیان کرد.

بنابراین گزارش قرار است در این مراسم مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا حضور یابد.

ترامپ در کاخ سفید و در جمع خبرنگاران پس از بازگشت از نشست گروه7 در فرانسه در خصوص لغو سفر خود به لهستان گفت که با آندژی دودا (Andrzej Duda) رئیس جمهوری لهستان تماس داشته و وی را از این موضوع آگاه ساخته است.

واشنگتن پست نوشت: ترامپ در سواحل شرقی فلوریدا از جمله در مارالوگا در پالم بیچ و همچنین در غرب میامی دارای املاک و زمین های گلف است.

بنابراین گزارش، رئیس جمهوری لهستان در ماه ژوئن گذشته با ترامپ در کاخ سفید ملاقات داشت. ترامپ در جریان آن دیدار بیان کرد که آمریکا یکهزار نیروی نظامی بیشتر به لهستان اعزام خواهد نمود .

توفان دوریان (Dorian) که درحال حاضر با سرعتی معادل 105 مایل در ساعت (نزدیک به 170 کیلومتر در ساعت) در سطح 2 توفندهای دریایی قرار گرفته است، به سمت ایالت فلوریدا در حال حرکت است و انتظار می ورد که در امروز قدرت این توفان به مراتب افزایش یابد.

پیش بینی می گردد این توفان دریایی روز دوشنبه آینده به سواحل فلوریدا رسیده و قدرت آن در سطح 4 توفندهای دریایی برسد، بالاترین سطح قدرت توفندهای دریایی در آمریکا سطح پنج است.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 722

به "ترامپ سفرش به لهستان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ سفرش به لهستان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید