موسس شرکت علی بابا در اندونزی سرمایه گذاری می نماید ، از آموزش مهارت های علمی تا توسعه مالی

به گزارش تور روسیه ارزان، جک ما؛موسس شرکت علی بابا اعلام نموده که میخواهد سرمایه گذاری هایی گسترده در چین انجام دهد. بر اساس گفته های جک ما قرار است این سرمایه گذاری با هدف توسعه تکنولوژی انجام گردد.

موسس شرکت علی بابا در اندونزی سرمایه گذاری می نماید ، از آموزش مهارت های علمی تا توسعه مالی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جک ما گفت که میخواهد موسسه ای را برای آموزش هزاران کارآفرین حوزه تکنولوژی در اندونزی راه اندازی کند.

جک ما برای عملی کردن ایده خود به ملاقات وزرای مالی و مالی اندونزی رفته و در حاشیه نشت های بانک جهانی که به وسیله اندونزی برگزار می گردد، به خبرنگاران گفت که ما فرصت های زیادی برای یادگیری جوانان اندونزی فراهم می کنیم.

بنیانگذار شرکت علی بابا؛ بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک چین، گفت که ؛سرمایه گذاری در بخش سرمایه انسانی برای اندونزی بسیار مهم است چرا که وقتی فکر افراد تغییر می نماید، مهارت های افراد بهبود می یابد، ما می توانیم به دوره دیجیتال وارد شویم.

هم اکنون اندونزی با مشکل کمبود مهندسان آموزش دیده در زمینه فناوری رو به رو است. بنابراین علی بابا برای آموزش دادن صدها نفر از توسعه دهندگان و مهندسان کوشش خواهد نمود و البته محاسبات ابری را به افراد آموزش خواهد داد تا کسب و کارهای اندونزیایی را با دقت سنجی دیجیتالی بهبود بخشند.

به نظر می رسد این کشور یک بازار کلیدی برای علی بابا است، کشوری که مرکز داده های ابری علی بابا موسوم به Alibaba Cloud را در خود جای داده است. این مرکز داده اندونزی در ماه مارس راه اندازی شد.

جک ما وعده داده که این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در زیرساخت های مختلف اندونزی ادامه خواهد داد تا به رشد تجارت محلی یاری کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2494

به "موسس شرکت علی بابا در اندونزی سرمایه گذاری می نماید ، از آموزش مهارت های علمی تا توسعه مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسس شرکت علی بابا در اندونزی سرمایه گذاری می نماید ، از آموزش مهارت های علمی تا توسعه مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید