میراث ترامپ دامن غول چینی را گرفت ، تولیدات جدید هوآوی از برنامه های گوگل و اینستاگرام محروم هستند!

به گزارش تور روسیه ارزان، ارتباط هوآوی با کلیه سرویس های آمریکایی قطع خواهد شد. چه ممنوعیتی در گوگل وجود دارد؟ چگونه می توان تلفن های همراه هوآوی را با برنامه ها و سرویس های ایالات متحده مانند گوگل مپ و یا اینستاگرام هماهنگ کرد؟

میراث ترامپ دامن غول چینی را گرفت ، تولیدات جدید هوآوی از برنامه های گوگل و اینستاگرام محروم هستند!

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از scmp، ممنوعیت کار اپلیکیشن های آمریکایی در گوشی های افرادی که به تازگی آن را خریده اند به اندازه افرادی که مدل های قدیمی تری از آن را دارند وحشتناک نیست.

به هر حال داشتن گوشی های هوآوی به این معنا نیست که شما دیگر نمی توانید از اپلیکیشن های محبوبی نظیر فیسبوک، گوگل مپ، اینستاگرام، واتساپ، یوتیوب و ... بهره ببرید. روش هایی ساده برای دستیابی به این برنامه ها بر روی تلفن های هوشمند هوآوی وجود دارد که ساده ترینش این است که باید به دنبال یک گوشی هوشمند جدید باشید!

دولت آمریکا همکاری هوآوی را با شرکت های آمریکایی منع نموده است. این یعنی همان چیزی که در سطور پیشین به آن اشاره کردیم: ممنوعیت تمامی سرویس های گوگل در هوآوی .

با این اوصاف شما باید به فکر چاره باشید چرا که همانند بسیاری دیگر از مردمان غیرچینی دنیا پرکاربردترین برنامه ها و سرویس های مختلف محبوب شما از نوع آمریکایی هستند.

افرادی که از قبل گوشی های هوآوی را دارند نباید نگران این قضیه باشند چرا که گوشی ها و لپ تاپ های مدل قدیمی هوآوی هنوز با انواع سرویس ها و اپلیکیشن های آمریکایی کار می نمایند اما نوع جدید هوآوی اینطور نخواهد بود و در واقع گوشی های فراوری شده جدید از سوی هوآوی با هیچ سرویس آمریکایی هماهنگ نیستند و خریداران آن نمی توانند از اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و ... استفاده نمایند.

سختی استفاده از محصولات هوآوی فقط به آمریکا بر نمی گردد بلکه الیور داودن وزیر امور خارجه در امور دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش بریتانیا هم به تازگی اعلام نموده که شرکت هوآوی از عرضه در 5G انگلیس منع خواهد شد و اپراتورهای انگلیسی تا چند سال آینده احتیاج به رهایی از هر گونه فناوری مربوط به این شرکت خواهند داشت.

داودن گفت انگلیس دیگر نمی تواند به تجهیزات هوآوی اعتماد کند زیرا تحریم های ایالات متحده علیه چین بدان معنی است که این شرکت در حال حاضر قادر به استفاده از اجزای اصلی ساخت آمریکا نیست و مجبور است به نرم افزار خود اعتماد کند. مسئولان نگران تراشه های جدید و تأثیر آنها بر شبکه انگلیس هستند.

اما مقامات امروز گفتند که اگرچه هوآوی از استفاده از فناوری خود در شبکه 5G انگلیس منع می گردد اما لپ تاپ ها و تلفن های همراه ساخته شده توسط غول فناوری دولتی چین هنوز در امان هستند چرا که دستگاه های قدیمی تحت تأثیر تحریم های ایالات متحده قرار نگرفته اند.

البته مقامات امنیتی تأیید نموده اند مدل های جدید تلفن به برنامه های گوگل و یا مایکروسافت دسترسی نخواهند داشت.

ایالات متحده قبلاً همکاری شرکت های فناوری با هوآوی را متوقف نموده بود.

از سال گذشته تلفن های جدید هوآوی با برنامه های گوگل همخوانی ندارد .

دولت چین در حال حاضر محدودیت هایی برای فراوری هوآوی دارد. شرکت آنها از ارتباط با سرویس های خدمات آمریکایی منع شده و سهم بازار این غول فناوری چینی تا 35 درصد کاهش یافته است.

تا سال 2027 طول می کشد تا بیت های فناوری هوآوی از شبکه 5G انگلیس خارج گردد.

تغییرات و قوانین جدید بدان معناست که:

*ممنوعیت محصولات جدید برای شبکه 5G از اول ژانویه 2021 اعمال شده است.

*شبکه 5G هوآوی فعلا از یک منبع دیگر به نام نوکیا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

*ارائه دهندگان اینترنت فیبری دو سال تمام فرصت دارند تا محصولات هوآوی را در فناوری اینترنت فعلی خود حذف نمایند که هزینه آن دو میلیارد پوند تخمین زده می گردد.

* حذف سرویس های آمریکایی از محصولات جدید هوآوی اتفاقات دیگری را نیز رقم زده است. لرد براون زودتر از موعد مقرر از سمت ریاست انگلستان در فناوری ها هوآوی استعفا داد.

*به اپراتورهای باند پهن انگلیس نیز توصیه شده است که طی چند سال آینده دیگر از محصولات این شرکت استفاده ننمایند. داودن در اینباره به Commons گفت: بهترین راه برای ایمن سازی شبکه ها این است که اپراتورها از استفاده از تجهیزات جدید هوآوی خودداری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1800

به "میراث ترامپ دامن غول چینی را گرفت ، تولیدات جدید هوآوی از برنامه های گوگل و اینستاگرام محروم هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث ترامپ دامن غول چینی را گرفت ، تولیدات جدید هوآوی از برنامه های گوگل و اینستاگرام محروم هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید