نسخه جدیدی از تلگرام با چندین ویژگی مانند پین کردن چند پیام و بهبود موقعیت مکانی لحظه ای منتشر شد

به گزارش تور روسیه ارزان، امروز هر دو نسخه تلگرام موبایل و دسکتاپ آپدیت جدیدی دریافت کردند که در آستانه روز هالووین شامل چندین ویژگی مهم و جالب به همراه استیکرهایی مناسب برای جشن هالووین است.

نسخه جدیدی از تلگرام با چندین ویژگی مانند پین کردن چند پیام و بهبود موقعیت مکانی لحظه ای منتشر شد

در تلگرام جدید می توانید همزمان چندین پیام خصوصی را به کانال و گروه خود پین کنید؛ بهتر از گذشته از موقعیت مکانی لحظه ای دوست خود مطلع شوید؛ فهرستی از فایل های صوتی ارسال شده در طول روز را مشاهده کنید و آماری از هر پست در کانال را مشاهده کنید. با هم ویژگی های جدید تلگرام را بررسی می کنیم:

پین همزمان چندین پیام

تلگرام می گوید از سیستم پیام های سنجاق شده 2 رونمایی کرده است که اجازه می دهد در هر گفت وگو چندین پیام را پین کرده و با زدن روی نوار بالای صفحه پنجره گفت وگو، آن ها را مشاهده و حتی براساس اولویت خودتان جابه جا کنید.

همین طور، با افزوده شدن یک کلید جدید می توانید این پیام ها را در صفحه ای جداگانه مشاهده کنید. به این ترتیب، می توانید در هر گفت وگو یا کانال چندین پیام مهم و ضروری را پین کنید تا دیگران ببینند. در گذشته فقط قابلیت پین کردن یک پیام وجود داشت.

پین چندین پیام فقط مختص گروه ها و کانال ها نیست و شما می توانید در چت های دو نفره خود هم از پیام های پین شده استفاده کنید.

بهبود موقعیت مکانی لحظه ای

اشتراک گذاری موقعیت مکانی از نسخه پیش به تلگرام افزوده شده است و اکنون با دریافت بهبودهایی در نسخه 2 به سر می برد. ضمن اینکه دقت این سیستم افزایش پیدا کرده است؛ شاهد قابلیت های جدیدی هم روی آن هستیم.

برای مثال، می توانید موقعیت مکانی را طوری تنظیم کنید که وقتی دوست شما به نزدیکی محل سکونت شما رسید؛ با یک پیام مطلع شوید. همین طور، روی نقشه موقعیت لحظه ای دوستان را رصد کنید تا مطمئن شوید راستا درستی را می فرایند و از اشتباه آن ها جلوگیری کنید.

فهرست فایل های پخش

سومین ویژگی تلگرام برای افرادی که زیاد آهنگ گوش می کنند یا فایل مالتی مدیا ارسال و دریافت دارند؛ مناسب است. در تلگرام جدید شاهد یک فهرست پخش روزانه از فایل های صوتی ارسالی هستیم که امکان جابه جا کردن و ارسال دیدگاه برای آن ها وجود دارد.

اگر چندین آهنگ را با هم برای فردی ارسال کنید؛ باز هم در یک فهرست قابل مشاهده و جداسازی هستند. این روشی است تا همیشه به ساده ترین شکل ممکن به فایل های صوتی و موزیک ارسال برای دیگران دسترسی داشته باشید و دوباره به آن ها مراجعه کنید.

آمارهای هر پست

تلگرام سیستم آمارگیری از هر کانال را در نسخه گذشته رونمایی کرد و اکنون در حال توسعه آن است. ویژگی که برای مدیران کانال های بزرگ بسیار با اهمیت و مفید جلوه می کند.

در گذشته فقط می شد آمارهایی از شرایط کلی یک کانال را مشاهده کرد ولی در نسخه جدید تلگرام می توانید آمارهای هر پست منتشر شده در کانال و فهرستی از کانال های عمومی که این پست را بازنشر کردند را هم مشاهده کرد.

این ابزار کمک می کند مدیران کانال ها دقیقا بفهمند کدام پست آمار بازدید بهتری کسب کرده و دیدگاه های بیشتری روی آن زده شده است.

افزون بر این ویژگی ها، آپدیت جدید تلگرام شاهد چند ویژگی کوچک دیگر مانند استیکرهای انیمیشنی جدید ویژه جشن هالووین، ساخت سریع تر استیکرهای انیمینشی و جک پات (ایموجی جدید شانسی تلگرام) هستند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1600

به "نسخه جدیدی از تلگرام با چندین ویژگی مانند پین کردن چند پیام و بهبود موقعیت مکانی لحظه ای منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدیدی از تلگرام با چندین ویژگی مانند پین کردن چند پیام و بهبود موقعیت مکانی لحظه ای منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید