نوروزی: اقدامات درمانی برای علی انصاریان در حال پیگیری است

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس فدراسیون پزکی ورزشی با حضور در بیمارستان فرهیختگان ضمن عیادت از علی انصاریان از پیگیری اقدامات درمانی برای پیشکسوت فوتبال کشورمان اطلاع داد.

نوروزی: اقدامات درمانی برای علی انصاریان در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پس از عیادت از علی انصاریان، گفت: اقدامات درمانی برای این پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور به دقت در حال اجرا و پیگیری است.

وی اضافه نمود: کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان و دیگر پزشکان به محض بستری شدن علی انصاریان در بیمارستان ، به صورت مستمر و دقیق اقدامات درمانی لازم را برای او انجام داده اند و در حال حاضر نیز این اقدامات ادامه دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان نیز به صورت تلفنی با دکتر هاشمیان پزشک معالج انصاریان صحبت کردند و نسبت به فراهم کردن هرگونه امکانات درمانی برای درمان این پیشکسوت فوتبال اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه نمود: شرایط انصاریان در حال حاضر پایدار نیست و امیدواریم با پیگیری های همکارانمان در بیمارستان فرهیختگان و دعای خیر مردم، ایشان سلامتی خود را به دست آورند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1809

به "نوروزی: اقدامات درمانی برای علی انصاریان در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: اقدامات درمانی برای علی انصاریان در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید