هنرنمایی پیک غذارسان در خانه مشتری!

به گزارش تور روسیه ارزان، هنرنمایی یک پیک غذارسان در خانه مشتری قبل از تحویل سفارش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

هنرنمایی پیک غذارسان در خانه مشتری!

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار، در این زمان حساس ما از همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند قدردانی می کنیم. از پزشکان، پرستاران تا پلیس و نیرو های نظامی. ما هرگز فراموش نمی کنیم در حالی که در خانه امن خود حضور داریم این قهرمانان در خط مقدم مبارزه حضور دارند.

همچنین در این روز ها رانندگان پیک را که در شرایط قرنطینه خانگی وظیفه حمل سفارشات را برعهده دارند نباید فراموش کنیم. شغلی که بی گمان در کنار مشاغلی که در بالا به آن اشاره شد یکی از مشاغل استرس زا است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مهارت موسیقیایی یک راننده پیک غذارسان را به تصویر می کشد. این راننده که در منتظر رسیدن مشتری برای دریافت سفارش بود تصمیم گرفت تا مهارت نوازندگی پیانو خود را نشان دهد. در این ویدئو این مرد جوان در حالی که کیف ویژه حمل سفارش روی پشتش واقع شده است مشغول نواختن یک آهنگ دیده می گردد. این ویدئو اولین بار در تاریخ 11 آوریل در توئیتر منتشر شد و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. بعضی کاربران با درج کامنت هنر این پیک غذارسان را مورد تمجید قرار دادند.

: اقدام انسان محبت آمیز پیک غذارسان در خیابان

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: وای، او استعداد خوبی دارد. امیدوارم بتواند در کنار کارش، موسیقی را که به آن علاقمند است دنبال کند. کاربر دیگری نوشت: چقدر جالب. حواسمان باشد افرادی که در بعضی مشاغل می بینیم لزوما کاری نیست که خود واقعی آن ها را نشان می دهد. ممکن است آن ها مانند این راننده هنری تحسین برانگیز داشته باشند، اما بخاطر شرایط زندگی ناچارا این شغل را برگزیده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1159

به "هنرنمایی پیک غذارسان در خانه مشتری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرنمایی پیک غذارسان در خانه مشتری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید