هیئت مالی عمان به شیراز سفر می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون استاندار فارس گفت: هیئت مالی کشور عمان 28 و 29 بهمن ماه برای آشنایی با ظرفیت های استان فارس به شیراز سفر می نماید.

هیئت مالی عمان به شیراز سفر می نماید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

یدالله رحمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در جهرم گفت: تیمی از هیئت عمانی 28 و 29 بهمن برای آشنایی با ظرفیت های استان و جذب سرمایه گذاری خارجی به شیراز سفر می نماید.

وی با تأکید بر شناساندن ظرفیت ها به سرمایه گذاران داخلی و حوزه خلیج فارس گفت: اتاق فکری به ریاست فرماندار ویژه جهرم در این شهرستان به منظور شناسایی استعدادها و طرح هایی که می تواند محرک اقتصاد این شهرستان گردد، راه اندازی می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس اظهار داشت: تاکنون در استان فارس 75 بسته سرمایه گذاری با حداقل 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه به یاری دستگاه های اجرایی تهیه شده است.

رحمانی با تمجید از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جهرم، توضیح داد: با راه اندازی گمرک جهرم می توان فراوریات کشاورزی این شهرستان به تمام نقاط جهان ارسال و از این ظرفیت برای شکوفاشدن بخشی از اقتصاد این شهرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه هایی در راستای فعال کردن بخش فراوری استان فارس، بیان نمود: راه اندازی کار گروه های متعدد، برگزاری نشست هایی با نمایندگان بخش خصوصی، بانک ها و صندوق توسعه از جمله برنامه های اجرایی در این زمینه است.

رحمانی از تهیه بسته های سرمایه گذاری در شهرستان جهرم اطلاع داد و اضافه کرد: این بسته ها به دو زبان فارسی و لاتین برای آشنایی سرمایه گذاران با ظرفیت های این شهرستان تهیه می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 786

به "هیئت مالی عمان به شیراز سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی عمان به شیراز سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید