هیچ طلبکاری سراغ من نیامده، گلری در استقلال چرخشی نیست

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران رشید مظاهری پس از پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر سرخپوشان تبریزی در استادیوم آزادی گفت: خوشحالم که به یک برد خوب دست پیدا نموده و در سه هفته اول 9 امتیاز به دست آورده ایم. مطمئنا کوشش می کنیم تا این فرایند را تا هفته های آینده ادامه داده تا به صدر جدول برسیم.

هیچ طلبکاری سراغ من نیامده، گلری در استقلال چرخشی نیست

وی در پاسخ به این سوال که آیا گلری در استقلال چرخشی خواهد بود گفت: تصمیم اصلی را سرمربی تیم می گیرد و با نظر مجیدی یکی از ما دو نفر درون دروازه قرار می گیرد و گلری در استقلال چرخشی نیست.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل روحی و روانی شما رفع شده است گفت: مشکل من ربطی به تیم نداشت. یک مسئله خصوصی بود. دروازه بان استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته شده که طلبکار شما در تمرین حضور پیدا نموده گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و هیچ طلبکاری هم برای طلبش سراغ من نیامده و هنوز به آنجا نرسیده ام که طلبکاری بخواهد در تمرین ما حضور پیدا کند.

وی در خاتمه اعلام نمود: امیدوارم بتوانیم این فرایند پیروزی هایمان را در هفته های آینده هم ادامه داده تا سال جاری به هدفمان که قهرمانی در لیگ است دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2183

به "هیچ طلبکاری سراغ من نیامده، گلری در استقلال چرخشی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ طلبکاری سراغ من نیامده، گلری در استقلال چرخشی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید