واگذاری بزرگترین سایت پرورش میگوی کشور در بندرلنگه

به گزارش تور روسیه ارزان، در جلسه استاندار هرمزگان با وزرای کشور مقرر شد سایت پرورش میگوی مهرگان در بندرلنگه در قالب تفاهم نامه ای به سازمان مالی کوثر واگذار گردد.

واگذاری بزرگترین سایت پرورش میگوی کشور در بندرلنگه

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، در جلسه برطرف موانع سرمایه گذاری در سایت پرورش میگوی مهرگان شهرستان بندرلنگه که در تهران و با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی و استاندار هرمزگان برگزار گردید، وزرای کشور و جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت این طرح و تاکید بر لزوم برطرف موانع آن، با پیشنهادات استاندار هرمزگان برای برطرف موانع سرمایه گذاری این طرح موافقت کردند.

استاندار هرمزگان گفت: در این نشست تصمیم گیری شد که 9 هزار و 370 هکتار زمین سایت پرورش میگوی مهرگان، بزودی در قالب تفاهم نامه ای به سازمان مالی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار گردد.

همتی اضافه کرد: مقرر شد، ظرف یک هفته قرارداد واگذاری این مجموعه از طرف شرکت شهرک های کشاورزی تنظیم و منعقد گردد تا سازمان مالی کوثر نسبت به سرمایه گذاری در این سایت پرورش میگو، اقدام کند.

او گفت: با سرمایه گذاری در این سایت پرورش میگو، برای 4 هزار نفر اشتغال مستقیم و برای 8 هزار نفر هم اشتغال غیرمستقیم ایجاد می گردد.

استاندار هرمزگان گفت: 357 مزرعه 20 هکتاری در محدوده این سایت جانمایی شده است و با بهره برداری کامل از سایت، فراوری میگوی کشور دو برابر می گردد.

همتی اضافه کرد: اکنون ظرفیت فراوری میگو در سیستم های سنتی حدود 3 تن در هکتار است که در این طرح فراوری مورد انتظار 8 تا 11 تن در هر هکتار است.

او گفت: برای تکمیل این طرح به 7 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احتیاج است.

سایت پرورش میگوی مهرگان به اسم بزرگترین سایت پرورش میگوی ایران به مساحت 9 هزار و 370 هکتار در شهرستان بندرلنگه واقع است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2090

به "واگذاری بزرگترین سایت پرورش میگوی کشور در بندرلنگه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بزرگترین سایت پرورش میگوی کشور در بندرلنگه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید