وسایلی که نیازی نیست آن ها را به سفر ببرید

به گزارش تور روسیه ارزان، چه وسایلی را در چمدان خود نگذاریم

بیشتر وقت ها پیش آمده که یک سری از وسایل را به زور در چمدان خود جا می کنیم و با خود به سفر می بریم اما بعد از ترک هتل و بازگشت از سفر متوجه می شویم که از هیچ کدام از آن ها استفاده نکرده ایم. واقعیت این است که در سفر به خیلی از وسایلی که در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنیم احتیاج نخواهیم داشت چون در مسافرت، زندگی ما روال عادی خود را ندارد، می خواهیم درباره آن وسایلی صحبت کنیم که بهتر است در خانه بمانند، با خبرنگاران همراه باشید.

وسایلی که نیازی نیست آن ها را به سفر ببرید

کتاب و مجله

معمولا بیشتر ما برای سرگرمی و تجدید روحیه به سفر می رویم و خیلی هایمان در سفر مطالعه نمی کنیم، البته در این که مطالعه خوب است شکی نیست، اگر شما از آن دست از افرادی هستید که عادت به مطالعه روزانه دارید و حتی در سفر هم این کار را انجام می دهید بهتر است به جای حمل کتاب و مجلات از تبلت یا گوشی همراه خود بهره ببرید و زحمت حمل بار اضافی را کمتر کنید.

چندین دست لباس مختلف

شاید تنوع طلب باشید و بخواهید در هر عکسی که در سفر می اندازید لباس جدیدی بر تن داشته باشید ولی این کار در سفر خیلی سخت است چون با بردن این همه لباس چمدان شما سریع پر می گردد، معمولا در سفر سه دست لباس مختلف که با هم هماهنگ شوند کافی است چون خیلی از این لباس های اضافی را در سفر نمی پوشید، اگر لباستان در سفر کثیف شد هم می توانید آن را بشویید و مدتی بعد دوباره بپوشید.

چند شلوار جین

شلوار جین مطمئنا گزینه مناسبی برای سفر است چون نه چروک می گردد و نه کثیفی را نشان می دهد می توانید به راحتی با آن به دشت و صحرا بروید و سرگرمی کنید اما این شلوارها معمولا جای زیادی می گیرند به همین دلیل چند دست از آن را همراه خود نبرید چون فضای زیادی از چمدان شما را اشغال می نماید.

لوازم بهداشتی

اگر در سفر قصد اقامت در هتل را دارد دیگر احتیاجی نیست که شامپو، صابون و دیگر لوازم بهداشتی را همراه خود ببرید چون هتل آن ها را برای شما در نظر می گیرد اگر هتل شما از امکانات بیشتری برخوردار بود حتی خمیرندان و سشوار هم دارد. اگر نمی خواهید در سفر در هتل بمانید هم فقط لوازم بهداشتی ضروری را با خود ببرید.

زیور آلات گران قیت

شاید بگویید می خواهم در سفر شیک باشم و به جواهرات خود احتیاج دارم اما تجربه نشان داده که بهتر است این وسایل را با خود نبرید چون ممکن است در مسافرت مدام نگران جواهرات قیمتی و لوازم مارک دار خود باشید، در سفر مدام در حال جابجا شدن هستید و احتمال گم شدن و جا گذاشتن آن ها هم وجود دارد.

کفشهای ناراحت

کفش هایی که پایتان را اذیت می نماید همراه خود به سفر نبرید، کفش های پاشنه بلند یا کفش هایی که پاشنه خیلی تخت دارند مناسب سفر و فعالیت هایی که در سفر می خواهید انجام دهید نیستند، پس آن ها را همراه خود نبرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2295

به "وسایلی که نیازی نیست آن ها را به سفر ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایلی که نیازی نیست آن ها را به سفر ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید