ویزای دانشجویی آلمان (تور آلمان ارزان)

به گزارش تور روسیه ارزان، کشور آلمان، کشوری پیشرو در زمینه تحصیلات و آموزش و پرورش است. این کشور زادگاه دانشگاه های پژوهشی است که دارای کتابخانه ها و آزمایشگاه هایی است که هر روزه دانش و علم در آنها توسعه می یابد و به مسیرهای تازه ای قدم می گذارد.

ویزای دانشجویی آلمان (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در کشور آلمان، بسیاری از رشته های تحصیلی در سطح بالاتری قرار دارند، رشته هایی همانند مهندسی، علوم کامپیوتر، مدیریت و تجارت و مطالعات فرهنگی بعضی از رشته هایی هستند که دانشجویان از سراسر جهان خواستار ادامه تحصیل در این رشته ها در کشور آلمان هستند. در دانشگاه های آلمان، خلاقیت و نوآوری مورد استقبال قرار می گیرد و برای مسائل نیز به طور مداوم راه چاره هایی پیدا می گردد.

ویزای نوع دی / اجازه اقامت

پس اگر دانشجو هستید و در پی آن هستید تا در کشور آلمان ادامه تحصیل کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. شما برای ادامه تحصیل در کشور آلمان ضروری است تا ویزای نوع دی یا اجازه اقامت را از این کشور دریافت کنید. این ویزا مخصوص دانشجویان و محصلانی است که در پی آن هستند تا تحصیلات خود را در کشور آلمان ادامه بدهند. در ادامه با ما همراه باشید تا از اطلاعات مهم در خصوص فرایند گرفتن ویزای نوع دی یا اجازه اقامت مطلع شوید.

گرفتن ویزا چقدر طول می کشد؟

حتما وقت لازم و اضافی برای درخواست و گرفتن ویزای دانشجویی خود قرار بدهید. مطمئنا شما قبل از اینکه برای ویزای اقامت درخواست بدهید، باید به دانشگاه های آلمان درخواست داده باشید. حال، پس از اینکه از سوی دانشگاه منتخب خود پذیرفته شدید و در آن ثبت نام کردید، باید بلافاصله اقدام به درخواست برای گرفتن ویزای نوع دی / اجازه اقامت از کشور آلمان را بدهید. این موضوع را در نظر بگیرید که شما باید حداقل سه ماه قبل از اینکه کلاس های دانشگاهی شما در دانشگاه منتخب تان شروع گردد، اقدام به درخواست ویزا نموده باشید.

دانشجویان ایرانی که در پی گرفتن ویزای دانشجویی از کشور آلمان هستند، باید اطلاعات بیومتریک خود را در طی مراحل درخواست برای گرفتن ویزا ارائه نمایند. اطلاعات بیومتریک شما اساسا شامل اطلاعات هویتی اضافی شما همانند اثر انگشت ها و عکس از شما است که کشور آلمان به منظور اهداف امنیتی آنها را از شما می گیرد.

در طی درخواست برای گرفتن ویزا شما باید در مصاحبه ای مربوط به ویزایتان حضور پیدا کنید. ویزای نوع دی / اجازه اقامت از کشور آلمان برای اقامت بیش از سه ماه معتبر است و اگر ضروری است تا برای زمان بیشتر در این کشور حضور داشته باشید، باید ویزای خودتان را به طور سالیانه تمدید کنید. اگر می خواهید تا پس از به انتها رسیدن تحصیلاتتان در کشور آلمان بمانید، باید به وسیله اداره مهاجرت، درخواستی برای گرفتن ویزایی متفاوت بدهید.

هزینه گرفتن ویزا چقدر است؟

در هنگام درخواست برای گرفتن ویزای نوع دی / اجازه اقامت از کشور آلمان، شما باید مبلغ هفتاد و پنج یورو را پرداخت نمایید. بسته به موقعیت شما، مقامات آلمان اجازه خواهند داد تا شما این مبلغ را به صورت آنلاین یا به وسیله مرکز درخواست ویزا در ایران پرداخت کنید. دانشجویان ایرانی برای گرفتن ویزای آلمان نیازی به داشتن بیمه سلامت ندارند. علاوه بر این، دانشجویان باید مبلغ صد و ده یورو را به صورت سالیانه برای تمدید مدت زمان ویزای دانشجویی خود به دولت آلمان پرداخت نمایند.

چه مدارکی برای گرفتن ویزا ضروری است؟

زمانی که برای گرفتن ویزای آلمان درخواست می کنید، یکی از مهم ترین مواردی که باید به مقامات آلمانی ثابت گردد، این است که شما قادر هستید تا در طی برنامه تحصیلی تان در کشور آلمان، از پس هزینه ها بر بیایید. بنابراین، ضروری است تا شما ثابت کنید که قادر هستید تا مبلغ هفت صد و بیست یورو را به صورت ماهیانه پرداخت کنید، چه از منبعی خارجی و چه از حساب بانکی خودتان.

دانشجویان ایرانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاهی بین المللی در کشور آلمان را دارند، لازم نیست تا بالاترین سطح از زبان انگلیسی را یاد داشته باشند و آن را به مقامات اثبات نمایند. با این حال، داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی باعث می گردد تا بتوانید در درس های خود پیروز باشید و از اقامت خود در کشور آلمان برترین استفاده را ببرید.

علاوه بر این، دانشجویان ایرانی لزومی ندارد که قبل از رسیدن به کشور آلمان، تست پزشکی بدهند. بعلاوه، نیازی به محدودیت حساب بانکی برای دانشجویان ایرانی وجود ندارد. این نوع محدودیت حساب بانکی سبب می گردد تا شما ماهانه تنها قادر به برداشت مبلغ مشخصی باشید و فقط بعد از رسیدن شما به کشور آلمان نیز به حساب بانکی تان دسترسی خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای آلمان به سایت مهاجرت آلمان مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن / mastersportal.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2431

به "ویزای دانشجویی آلمان (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای دانشجویی آلمان (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید