تور فیلیپین ارزان: ویزای فیلیپین برای ایرانیان ، هزینه ویزای فیلیپین

به گزارش تور روسیه ارزان، اقدام برای دریافت ویزای فیلیپین اولین قدم برای سفر به این کشور است. حال سؤال اینجاست که برای دریافت ویزای فیلیپین چه مدارکی را باید ارائه دهیم؟ انگشت نگاری نیز جز مراحل دریافت ویزا می باشد؟ صدور ویزا چقدر زمان می برد؟ در اینجا درباره مراحل و مدارک مورد احتیاج ویزای فیلیپین برای ایرانیان صحبت نموده ایم. پس در صورتیکه قصد سفر به این کشور را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

تور فیلیپین ارزان: ویزای فیلیپین برای ایرانیان ، هزینه ویزای فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

فیلیپین از آن دسته مقاصدی ست که ایرانیان برای سفر به آن بایستی ویزا دریافت نمایند. دریافت ویزای فیلیپین مراحل سخت و پیچیده ای ندارد اما متقاضیان بایستی جهت انگشت نگاری در سفارت این کشور حضور پیدا نمایند. در ادامه به شما خواهیم گفت که قبل از رزرو تور فیلیپین از چه طریقی برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنید.

ویزای توریستی فیلیپین

فیلیپین از مجمع الجزایری زیبا تشکیل شده و سال هاست که با داشتن سواحل شنی سفید، بناهای تاریخی و طبیعت بکر گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. مسافران ایرانی برای سفر به این کشور بایستی ویزا دریافت نمایند. ویزای فیلیپین برای ایرانیان مانند اتباع سایر کشورها در انواع توریستی، تحصیلی، کاری و غیره صادر می گردد که ما در این مطلب می خواهیم درباره ویزای توریستی به عنوان پرطرفدارترین ویزای فیلیپین صحبت کنیم. ویزای توریستی فیلیپین برای افرادی صادر می گردد که به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری می خواهند به این کشور سفر نمایند. دارندگان ویزای توریستی اجازه کار یا تحصیل در فیلیپین را ندارند.

شرایط دریافت ویزای توریستی فیلیپین

با توجه به قوانین کشور فیلیپین اتباع بعضی از کشورها از جمله ایران برای سفر به این کشور بایستی ویزا دریافت نمایند. طبق شرایط اعلام شده تمام افرادی که مدارک مورد احتیاج را تهیه و ممنوعیتی بابت خروج از کشور نداشته باشند می توانند برای دریافت ویزای فیلیپین اقدام نمایند. ارائه مدارک زیر از طرف متقاضیان الزامی است:

  • اصل پاسپورت با حداقل 9 ماه اعتبار
  • کپی صفحه اول و دوم شناسنامه (صفحه ازدواج)
  • 2 قطعه عکس 4*3 تمام رخ
  • تمکن اقتصادی به زبان انگلیسی به مبلغ 30 میلیون تومان برای هر نفر
  • گواهی اشتغال به کار یا گواهی اشتغال به تحصیل به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • تأیید رزرو هتل یا دعوتنامه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • کارت واکسن به همراه QR CODE

تمکن اقتصادی مورد احتیاج هنگام دریافت ویزای فیلیپین توریستی

یکی از مدارک مورد احتیاج جهت صدور ویزای فیلیپین برای ایرانیان ارائه تمکن اقتصادی می باشد. تمکن اقتصادی نشان می دهد که متقاضی عایدی مناسب داشته و می تواند هزینه های سفر خود را تأمین کند. در حال حاضر متقاضیان بایستی حداقل 30 میلیون تومان را در حساب بانکی خود داشته باشند. طبق شرایط اعلام شده از طرف سفارت نامه تمکن اقتصادی بایستی به زبان انگلیسی بوده و به مهر و امضای بانک رسیده باشد. علاوه بر نامه تمکن اقتصادی ارائه گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل ترجمه شده به زبان انگلیسی نیز الزامی می باشد.

هزینه دریافت ویزای توریستی فیلیپین

هزینه ای که بابت دریافت ویزای انگلیس پرداخت می کنید به نوع ویزای درخواستی بستگی دارد. از آنجا که متقاضیان دریافت ویزای توریستی فیلیپین قصد بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور را دارند می توانند همراه با تور برای دریافت ویزا اقدام نمایند. درواقع دریافت ویزای فیلیپین جزئی از خدمات تور می باشد. بدین ترتیب متقاضی مدارک را در اختیار کارگزار قرار داده و کارگزار نیز همزمان با رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل ویزا را نیز اقدام می نماید. کارشناسان ما با داشتن سال ها سابقه در زمینه برگزاری تور فیلیپین تمامی مراحل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و دریافت ویزا را انجام می دهند. هزینه دریافت ویزای توریستی فیلیپین در قالب تور محاسبه می گردد.

نحوه درخواست ویزای توریستی فیلیپین

ویزای فیلیپین برای ایرانیان به صورت لیبل صادر می گردد. بدین صورت که متقاضی مدارک خود را در اختیار کارشناسان ما قرار داده، سپس کارشناسان ما وقت سفارت را گرفته و در مرحله بعد ضروری است متقاضی شخصاً به همراه مدارک جهت انگشت نگاری در سفارت حضور پیدا کند. در نهایت جواب ویزا از طرف سفارت اعلام می گردد. نکته بسیار مهم اینکه در صورت اقدام به وسیله آژانس هواپیمایی خبرنگاران کارشناس ما شما را در سفارت همراهی نموده و در تمامی مراحل دریافت ویزا از پر کردن فرم گرفته و دریافت لیببل کنارتان خواهیم بود.

عوامل مؤثر بر ریجکتی ویزای فیلیپین

کشور فیلیپین شرایط سخت و پیچیده ای برای صدور ویزای توریستی نداشته و در صورت کامل بودن مدارک ویزا را صادر می نماید؛ اما چنانچه متقاضی مدارک جعلی ارائه داده و یا تمکن اقتصادی کافی نداشته باشد قطعاً درخواستش رد خواهد شد. درواقع هرگونه نقص مدارک رد شدن ویزا را در پی خواهد داشت. متقاضیانی که مدارک جعلی ارائه می دهند علاوه بر مرفوض شدن ویزا ممکن است تا سال ها از سفر به فیلیپین نیز محروم شوند؛ بنابراین مدارک خود را به صورت کامل ارائه داده و جدا از ارائه مدارک غیر معتبر خودداری کنید.

دریافت ویزای فیلیپین برای ایرانیان

تمامی ایرانیانی که قصد سفر به فیلیپین داشته و ممنوعیتی بابت خروج از کشور ندارند می توانند جهت دریافت ویزای توریستی این کشور اقدام نمایند. ویزای فیلیپین برای اتباع بعضی از کشورها به صورت فرودگاهی صادر شده و احتیاج به ارائه مدارکی مانند تمکن اقتصادی یا گواهی شغلی ندارد اما این نوع ویزا اتباع ایرانی را شامل نمی گردد. ویزای فیلیپین برای ایرانیان به صورت لیبل صادر می گردد. جهت رزرو تور فیلیپین و دریافت ویزای توریستی این کشور با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2385

به "تور فیلیپین ارزان: ویزای فیلیپین برای ایرانیان ، هزینه ویزای فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین ارزان: ویزای فیلیپین برای ایرانیان ، هزینه ویزای فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید