پرداخت یاری هزینه 400 هزار تومانی به خانواده های دارای 3 قلو

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به یاری های سازمان بهزیستی به خانواده های دارای فرزند چند قلو گفت: برای خانواده های دارای 3 قلو از 400 هزار تومان به شکل ماهانه در کارت بانکی آنها واریز می گردد.

پرداخت یاری هزینه 400 هزار تومانی به خانواده های دارای 3 قلو

وی با اشاره به اینکه بیش از 4100 خانوار دارای فرزندان سه قلو به بالا این یاری هزینه را دریافت می نمایند، اضافه نمود: به جز خانواده های دارای فرزند چند قلو، ماهانه مبلغی به حساب خانواده های دارای فرزند دو قلو در سه دهک پایین درآمدی به شکل متمرکز واریز می گردد.

وی با بیان اینکه این مبلغ براساس منابع و تصمیم گیری سازمان بهزیستی تا سن 7 سالگی به این بچه ها تعلق می گیرد، اظهار کرد: با این وجود پیگیر پیشنهاداتی به هیات دولت برای افزایش این مدت زمان بودیم چراکه با ورود به مدرسه احتیاج به حمایت بیشتری از این بچه ها وجود دارد. این حمایت فعلا تا سن قبل از دبستان است اما گر منابع تامین گردد یاری های بیشتری خواهیم داشت.

معان امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به روش های ارتباط با بهزیستی در صورت بروز مشکل نیز گفت: بهترین روش تماس با روسای بهزیستی شهرستان ها است. همچنین مردم می توانند به وسیله سامانه دیده بان یا شماره 1482 در صورت بروز مشکل تماس بگیرند تا کارشناسان پیگیری نمایند و اگر لازم باشد آنها را ارجاع داده و پاسخ را به شکل مکتوب اطلاع می دهند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1439

به "پرداخت یاری هزینه 400 هزار تومانی به خانواده های دارای 3 قلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری هزینه 400 هزار تومانی به خانواده های دارای 3 قلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید