پرهیزکار: تورنمنت تایلند یک ریال برای فدراسیون هزینه نداشت، با 6 کشور اروپایی برای بازی محبت آمیز صحبت نموده ایم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرپرست کمیته فوتسال تأکید کرد حضور تیم زیر 20 سال ایران در کشور تایلند، یک ریال برای فدراسیون فوتبال هزینه نداشته است.

پرهیزکار: تورنمنت تایلند یک ریال برای فدراسیون هزینه نداشت، با 6 کشور اروپایی برای بازی محبت آمیز صحبت نموده ایم

با قیمت تور تایلند 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

داود پرهیزکار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره حضور تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در تورنمنت تایلند گفت: فکر می کنم بیشترین بهره را ایران از این مسابقات برد. ما تیم زیر 20 سال مان را به تورنمنت فرستادیم، در حالی که تمام تیم ها با نفرات بزرگسال خود شرکت نموده بودند. تورنمنت خیلی سنگینی بود و بچه ها خیلی خوب از پس از آن بر آمدند. مربیان ما هم شناخت خوبی از تیم پیدا کردند. فکر می کنم تیم زیر 20 سال در آینده بسیار سرحال و خوب خواهد بود.

وی در واکنش به انتقادهایی که نسبت به حضور او و حسین شمس در تایلند مطرح می گردد نیز توضیح داد: ما به دعوت فدراسیون فوتبال تایلند به این کشور رفتیم. جلساتی هم در آن کشور داشتیم که فکر می کنم طی یک یا دو روز آینده نتایج آن منتشر خواهد شد تا همه متوجه فایده و آورده حضور ما در تایلند شوند. حسین شمس هم که به طور شخصی از سوی تایلند دعوت شده بود. علاوه بر این کشور میزبان را مجاب نموده بودیم تا تمام هزینه های تیم زیر 20 سال ما را پرداخت کند. با این اوصاف می بینید حضور در تورنمنت تایلند ریالی برای فدراسیون فوتبال هزینه نداشته است.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه درباره تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و زمان جدید برگزاری این مسابقات نیز گفت: ما وقتی در تایلند بودیم خبر لغو این مسابقات آمد. همان زمان این موضوع را پیگیری کردم، چون ما باید زمان جدید این مسابقات را بدانیم. اگر بازی ها بعد از ماه رمضان برگزار گردد، خیلی نزدیک به مسابقات جام جهانی خواهد بود و برنامه ما خیلی فشرده می گردد. به همین دلیل روز گذشته نامه ای برای AFC ارسال کردیم و منتظر جواب آن هستیم تا حداقل زمان بازی ها را به صورت تقریبی بدانیم. الان ما با چند کشور برای بازی های محبت آمیز صحبت کردیم و باید حداقل زمان مسابقات قهرمانی آسیا را بدانیم تا تاریخ بازی محبت آمیز را به کشورهای مقابل بگوییم. شرایط فوتسال در آسیا خوب نیست و ما با جدیت پیگیر تاریخ جدید مسابقات هستیم. ضمن اینکه ما باید تاریخ اردوهای خودمان را هم از الان برنامه ریزی کنیم.

پرهیزکار در واکنش به پرسشی درباره لغو ملاقات تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل آرژانتین گفت: این هم یکی دیگر از مواردی است که منتظریم تا تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا معین گردد. الان ما نمی دانیم به این کشور هم باید چه تاریخی را اعلام کنیم.

وی در سرانجام یادآور شد: ما تقریباً با شش کشور اروپایی برای بازی محبت آمیز صحبت نموده ایم و شاید اصلاً بازی های محبت آمیز را به عنوان یک تورنمنت برگزار کنیم. البته همان طور که گفتم اول باید تاریخ اردوهای خومان را معین کنیم و بعد به کشورهای مدنظر نامه بنویسیم. متأسفانه الان بلاتکلیف هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1043

به "پرهیزکار: تورنمنت تایلند یک ریال برای فدراسیون هزینه نداشت، با 6 کشور اروپایی برای بازی محبت آمیز صحبت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزکار: تورنمنت تایلند یک ریال برای فدراسیون هزینه نداشت، با 6 کشور اروپایی برای بازی محبت آمیز صحبت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید