چگونه یک دختر شاد و پیروز تربیت کنیم؟

به گزارش تور روسیه ارزان، دختران قوی با اعتماد به نفس بزرگ می شوند. آنها یاد می گیرند که دست به اقدام بزنند ؛ در خصوص زندگی خود انتخاب های مثبتی داشته باشند و به چیزهای خوب برای دیگران فکر کنند. آنها از دنیایی که در آن زندگی می کنند مطلع هستند ؛ احساسات خود را ابراز می کنند و احساسات و افکار دیگران را با دقت می پذیرند. برای شاد پیروز، خود را دوست دارد و با نگرش می توانم بزرگ می شوند. البته ممکن است آنها نیز مانند بقیه لحظات ناامن و شک را تجربه کنند. در ادامه چند ایده خوب وجود دارد که به شما یاری می نماید چگونه دختر قوی باشیم؛ بعلاوه چگونه دخترانی شاد و قوی تربیت کنید.

چگونه یک دختر شاد و پیروز تربیت کنیم؟

دخترتان را به چیزی علاقه مند کنید

شرکت در فعالیت ها به دختر شما این فرصت را می دهد تا با چالش هایی که با آن روبرو است کنار بیاید و این باعث افزایش اعتماد به نفس و انعطاف پذیری او می گردد. داشتن اشتیاق باعث می گردد که دختر شما به جای گم شدن در درام های آنلاین ، به عنوان مثال بسکتبال بازی کند یا ساز بنوازد. برای داشتن دختر شاد و پیروز او را به موضوعی مثبت علاقه مند کنید.

بگذارید در تصمیم گیری فعال باشد

در صورت امکان ، به دخترتان اجازه دهید تصمیمات سازنده ای در خصوص زندگی خود بگیرد. بگذارید خودش لباسش را انتخاب کند. در محدوده های مشخص بگذارید در تصمیم گیری درباره فعالیت های بعد از مدرسه که در آن شرکت خواهد نمود ، نظر داشته باشد. به یاد داشته باشید که دخترتان باید موضوعات جدیدی را امتحان کند تا بفهمد چه چیزی را بیشتر دوست دارد. بنابراین برای داشتن دختر شاد و پیروز اجازه دهید تا در تصمیم گیری فعال باشد.

دخترتان را تشویق نمایید تا مسائلش را خودش حل نماید

هنگامی که والدین مسئولیت را بر عهده می گیرند ، دختران مهارت های مقابله ای لازم برای رویارویی با موقعیت را به دست نمی آورند. از دخترتان بخواهید به راهبردهایی که می تواند برای مقابله با یک موقعیت استفاده کند فکر نموده و از او بپرسید که چه نتایجی ممکن است داشته باشد. برای داشتن یک دختر شاد و پیروز بگذارید تصمیم بگیرد که چه کاری می خواهد انجام دهد. در حالی که ممکن است با تصمیم او مخالف باشید ، به دخترتان اجازه می دهید تا بر زندگی خود کنترل داشته باشد و به او نشان دهید که او مسئول تصمیمات خود است.

آنها را تشویق کنید که با خطرات روبرو شوند

دختران ریسک گریز نسبت به دخترانی که از خطرات فرار نمی نمایند و با آن روبرو می شوند ، عزت نفس پایین تری دارند. برای داشتن دختر شاد و پیروز از دختر خود حمایت کنید تا فراتر از منطقه آسایش خود برود. یاری به دختران برای ایجاد شایستگی بدنی و اعتماد به نفس در سنین پایین لازم است.

دخترها را تشویق نمایید تا با هم بازی نمایند

دخترانی که به طور مشترک مسائل را با هم حل می نمایند ، در ریسک های بزرگ و رویارویی با مسائل بسیار بهتر می شوند. این دختران حس پیروزیت و شایستگی باورنکردنی دارند. در نتیجه اعتماد به نفس آنها به شدت افزایش می یابد. برای داشتن دختر شاد و پیروز ، او را تشویق کنید تا در فعالیت های تیمی یا مجموعه هایی که احتیاج به کار گروهی دارند شرکت نماید تا به پیروزیت دخترانه دست یابد.

اجازه دهید دخترتان بداند که شما او را فقط برای آنچه هست دوست دارید

برای داشتن دختر شاد و پیروز ، وی را تشویق کنید که سالم غذا بخورد ؛ اما در خصوص آن وسواس نداشته باشید. به افکار دخترتان گوش دهید ؛ از اصالت او قدردانی کنید و به وی یاری نمایید به فردی که می خواهد تبدیل گردد. دخترتان به شما احتیاج دارد که شخصیتی را که می خواهد بسازد معتبر بدانید و زن جوانی را که کم کم در حال ظهور است بشناسید.

زمان منظمی را برای گوش دادن به حرف های دخترتان اختصاص دهید

با ایجاد زمان های پایدار و قابل پیش بینی (مثل زمانی که در ماشین هستید یا برای پیاده روی بیرون می روید) به حرف های دخترتان گوش بدهید. دخترتان می فهمد که شما مایل به گوش دادن به حرف او هستید. فقط به او اجازه دهید از شما برای طبقه بندی تجربیاتش استفاده کند. پاسخ هایی که او به تنهایی پیدا خواهد نمود، در نهایت روش هایی است که برای زندگی استفاده خواهد نمود. برای تربیت دختر شاد و پیروز فقط گوش دادن، صحبت کردن با او بدون دخالت و باز کردن فضای امنی برای کشف خودش ، هم اعتماد به نفس او را تقویت نموده و هم به او یاری می نماید تا راه خودش را پیدا نماید. برای خواندن مطالب و محتوای مناسب دختر نوجوان می توانید از سایت ما بازدید نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2528

به "چگونه یک دختر شاد و پیروز تربیت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک دختر شاد و پیروز تربیت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید