کاش این آیفون پروی مفهومی، آیفون بعدی بود! دستگاهی بین گوشی هوشمند و تبلت!

به گزارش تور روسیه ارزان، جانی آیو طراح بزرگ اپل از این شرکت رفته است. آیو مغز طراحی اپل در محصولاتی مانند آیفون، آیپد، آیپاد و غیره بود.

کاش این آیفون پروی مفهومی، آیفون بعدی بود! دستگاهی بین گوشی هوشمند و تبلت!

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بسکمک از کاربران اپل منتظر رونمایی از آیفون تاشو بودند ولی اکنون معلوم نیست طراحی این دستگاه چگونه می شود و آیا اپل می تواند از پس این ماموریت سخت برآید و چیزی بسازد که دقیقا خواسته و نیاز مشتریانش است.

حالا که جانی آیو نیست؛ طراح خوش ذوق دیگری به نام جونگ سون پارک ایده های از یک آیفون پرو تاشو برای سایت معروف طراحی محصولات yankodesign ترسیم کرده است.

این آیفون پرو تاشو، دستگاهی بین اسمارت فون و تبلت است؛ مانند هر گوشی تاشو دیگری ولی مزیت رقابتی بزرگ اپل، قابلیت های تبلتی است که دارد و دیگر شرکت ها از آن ها بی بهره اند.

این آیفون مفهومی به راحتی از یک آیفون با ناچ به یک تبلت 9.7 اینچی با اندازه صفحه نمایش 4:3 تبدیل می شود. دو لولا بین دو صفحه نمایش قرار می گیرد تا موجب باز و بسته شدن نمایشگرها شود. اندازه ناچ در حالت تبلت کمی بزرگ تر می شود. سه صفحه نمایش سومی هم هست که در حالت بسته گوشی، در حاشیه قرار گرفته و می تواند یک سری اعلان ها یا تنظیمات را نشان دهد.

صفحه نمایش از جنس آمولد است. یک کنسول کوچک در قسمت بیرونی آیفون پرو استفاده شده است تا مانع بسته شدن کامل آن و محو شدن سیستم دوربین اصلی و پشتی شود. شاید این طراحی چندان ظریف و عملیاتی نباشد ولی ایده هایی دارد که اپل را در ساخت آیفون تاشو کمک می کنند.

برای تسهیل در قابلیت های خمیدگی این محصول، از یک کاور پارچه ای در پشت و شیشه برای نمایشگرها استفاده شده است تا باز و بسته کردن گوشی راحت باشد. احتمالا کاور پارچه ای قابلیت شارژ بی سیم این دستگاه را حفظ می کند.

جرا آیفون پرو؟

چرا نام این محصول آیفون پرو است؟ چون می توانید همانند تبلت های آیپد پرو از قلم نوری هم استفاده کنید. تمام ویژگی های قلم نوری اپل پنسیل آیپد پروهای نسل جدید را اینجا هم داریم.

روی کاغذ، دستگاهی شیک و همه کاره است؛ شاید همان چیزی که همه دوست داریم و انتظارش را می کشیم ولی آیا واقعا در عمل پیاده سازی چنین طراحی ممکن است؟ اصلا اپل برنامه ای برای ارائه یک گوشی تاشو به این سبک طراحی دارد؟ مسلم است که هیچ پاسخی فعلا نداریم.

برخی دیگر از تصاویر آیفون پرو مفهومی تاشو آقای جونگ سون پارک:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 982

به "کاش این آیفون پروی مفهومی، آیفون بعدی بود! دستگاهی بین گوشی هوشمند و تبلت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاش این آیفون پروی مفهومی، آیفون بعدی بود! دستگاهی بین گوشی هوشمند و تبلت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید