کرونا ، بازداشت 10 عزادار در مجلس ترحیم

به گزارش تور روسیه ارزان، فرماندار بندرماهشهر گفت: 10 نفر از بانیان برگزاری یک مجلس ترحیم در ماهشهر به دلیل بی توجهی به هشدارهای داده شده در خصوص برگزار نکردن مراسم عزاداری در زمان کرونا بازداشت شدند.

کرونا ، بازداشت 10 عزادار در مجلس ترحیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر گفت: مجلس فاتحه خوانی در ماهشهر برگزار گشت و برخی افراد اقدام به تیراندازی در این مجلس کردند که دادستان شخصا وارد عمل شد و با دستور وی نیروی انتظامی 10 نفر از عاملان را دستگیر و بازداشت کرد.

او افزود:خانواده فرد متوفی متعهد شده بودند مراسم فاتحه خوانی را به صورت گسترده برگزار نکنند اما به مصوبات ستاد کرونا توجه نکردند به همین دلیل پدر و 2 نفر از برادران متوفی که از بانیان برگزاری مراسم در این شرایط بودند دستگیر شدند.

بیرانوند گفت: با برگزار کنندگان مراسم های عزا که موجب تجمع مردم می شوند و همچنین مجالسی که در آن اقدام به تیراندازی می شود برخورد خواهد شد.

دادستان ماهشهر نیز از شناسایی تعدادی دیگر از عوامل تیراندازی در این مراسم فاتحه خوانی خبر داد و گفت:این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.

مهدی محمدی افزود:با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان در خصوص شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم ها به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعی، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمی که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومی به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به 200 کشور سرایت کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1278

به "کرونا ، بازداشت 10 عزادار در مجلس ترحیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، بازداشت 10 عزادار در مجلس ترحیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید