کنایه زاکانی به شهردار سابق: بعضی احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند

به گزارش تور روسیه ارزان، شهردار تهران در بخشی از نشست خبری خود گفت: حرف های سیاسی نادرست و غیردقیق از سوی بعضی افراد و رسانه ها مطرح شده و احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند؛ شهردار در واقع که بودند کاری جز دوچرخه سواری نکردند.

کنایه زاکانی به شهردار سابق: بعضی احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی در بخشی از نشست خبری خود گفت: حرف های سیاسی نادرست و غیردقیق از سوی بعضی افراد و رسانه ها مطرح شده و احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند؛ شهردار در واقع که بودند کاری جز دوچرخه سواری نکردند و حالا که شهردار در سایه هستند اینگونه می گویند؛ بنده بنا ندارم وقت خود را برای این حرف ها صرف کنم.

اگر عملکرد دوره قبلی ها را بگویم باید از تهران بروند

زاکانی با بیان اینکه قرار باشد پشت تریبون از کارهای آنها بگویم باید از تهران بروند، تأکید کرد: بنده بنا ندارم اعصاب مردم را با این مباحث درگیر کنم که در سایه و آفتاب چه کردند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه نمی توان گود را پر و به باغ تبدیل کرد بلکه می توان در اطراف آن باغ ایجاد کرد، یادآور شد: ما میراث دار بخش زیادی از این موارد هستیم که باید برای آن راه پیدا کنیم؛ ایده ای که با مشورت بعضی افراد شورا که صاحب نظر هستند، مطرح شده و با تصمیم اعضای شورا به نتیجه خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2569

به "کنایه زاکانی به شهردار سابق: بعضی احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه زاکانی به شهردار سابق: بعضی احساس می نمایند که شهردار در سایه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید