کنفرانس بین المللی مطالعات آفریقا و فلسفه برگزار می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، کنفرانس بین المللی مطالعات آفریقا و فلسفه در روزهای 24 و 25 سپتامبر 2020 در لندن- انگلستان برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی مطالعات آفریقا و فلسفه برگزار می گردد

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

محور موضوعات شامل آفریقای جهانی، محیط زیست و حفاظت از آفریقا، صلح و امنیت در آفریقا، فلسفه آفریقایی، نظریه پردازی آفریقا، تحصیلات، قومیت، نژاد و ملیت، پناهندگان و مرزها، موزه ها، آثار باستانی و میراث فرهنگی نامشهود تاریخ و باستان شناسی در آفریقا، مردم شناسی و مطالعه آفریقا، عملکرد، موسیقی و هنرهای تجسمی، شکل جهانی سازی رسانه ها، فرهنگ و تاریخ مردمی آفریقا، دین و معنویت، اقتصاد، اقتصاد سیاسی و کارآفرینی، مهاجرت، حمل و نقل و جهانی سازی، احزاب، سیاست و انتخابات، ادبیات، سلامتی و بهبودی، زنان و... برگزار می گردد.

علاقمندان به موضوعات فوق می توانند چکیده آثار خود را به نشانی https://panel.waset.org/conference/2020/09/london/ICASP/sponsorship نمایند.

مهلت ارسال آثار تا 30 ژوئن 2020 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://waset.org/african-studies-and-philosophy-conference-in-september-2020-in-london مراجعه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1320

به "کنفرانس بین المللی مطالعات آفریقا و فلسفه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی مطالعات آفریقا و فلسفه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید