گسترش آتش سوزی در کلرادو

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه ان بی سی از وقوع آتش سوزی بسیار گسترده در کلرادو و فرار هزاران تن از ساکنان آن اطلاع داد.

گسترش آتش سوزی در کلرادو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه تلویزیونی سی ان ان اظهار داشت: آتش سوزی که در مناطق شرقی کلرادو آغاز شده بود، به سرعت 170 هزار جریب از زمین های این منطقه را دربرگرفت و اکنون به دومین آتش سوزی عظیم در تاریخ کلرادو تبدیل شده است.

شعله های آتش در کلرادو هزاران تن از ساکنان این منطقه را وادار نموده است که خانه های شان را ترک نمایند و از منطقه بگریزند و در طول شب جاده های کلرادو با ترافیک سنگین ساکنانی روبرو شدندکه کوشش می کردند از شعله های آتش فرار بنمایند.رادی کمبل، یکی از ساکنان منطقه کلرادو گفت: با چشمان مان شاهد سوختن خانه های دوستانمان بودیم.

خبرنگار اضافه نمود: رادی کمبل یکی از ساکنان کلرادو است که به علت آتش سوزی، خانه اش را ترک و از محل زندگی اش فرار نموده است. وی چیز هایی را که می توانست با خود حمل کند برداشت و داخل خودرو گذاشت.

کِی براون، یکی دیگر از ساکنان کلرادو است که به وسیله دوربین مداربسته سوختن خانه اش را در آتش دیده است. وی گفت: واقعا وحشتناک بود. تماشای این صحنه وحشتناک بود.

یکی از مسئولان محلی گفت: آغاز و گسترش آتش سوزی در کلرادو بسیار سریع بود و خسارات و خرابی های ناشی از آن بسیار گسترده است.خبرنگار اضافه نمود: شب گذشته، ماموران آتش نشانی کوشش کردند از گسترش شعله های آتش در کلرادو جلوگیری نمایند و ساکنان منطقه که از آن گریخته اند امیدوارند که خانه های شان سالم بمانند تا بتوانند برگردند.

خبرنگار در انتها گفت: دومین آتش سوزی عظیم تاریخ کلرادو همچنان ادامه دارد. کاهش دمای هوا امیدواری هایی را برای مهار آتش ایجاد نموده است، اما گزارش ها حاکی از آن است که وزش باد در این منطقه تشدید خواهد شد که می تواند وضع موجود را بحرانی تر کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1596

به "گسترش آتش سوزی در کلرادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش آتش سوزی در کلرادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید