تور کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند

به گزارش تور روسیه ارزان، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که یک سوم از شهروندان کانادا کشور خود را یک کشور نژادپرست می دانند.

تور کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مؤسسه نظرسنجی آنگوس رِید روز دوشنبه اعلام نمود که طبق نتایج تازه ترین نظرسنجی اجرا شده دو سوم از شهروندان کانادا کشور خود را یک کشور با گرایش های نژادپرستانه می دانند.

این مطالعه در بحبوحه گفتگوها پیرامون روابط نژادی در کانادا پس از کشف اجساد 215 کودک بومی کانادا در محوطه یک مدرسه شبانه روزی سابق و همینطور برخورد عمدی یک خودرو به یک خانواده مسلمان در استان اُنتاریو که به کشته شدن چهار تن از اعضای این خانواده پنج عضوی انجامید، صورت گرفت.

این مطالعه نشان داد که از هر سه شهروند کانادایی یک شهروند می گوید که کانادا یک کشور دارای گرایش های نژادپرستانه است. در میان آنهایی که این موضوع را باور دارند: اقلیت های مشهود (42 درصد کسانی که این اعتقاد را دارند) و زنان به ویژه زنانی که کمتر از 35 سال دارند، احتمال بیشتری وجود دارد که این دیدگاه را داشته باشند (54 درصد).

با این حال اکثریت شرکت نمایندگان در این نظرسنجی (86 درصد) موافقند که تنوع نژادی کانادا را به یک کشور بهتر تبدیل نموده و بیش از سه چهارم می گویند که در کانادا و در داخل جوامع اقلیت خود احساس راحتی می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید