800هزار سفر با وجود محدودیت ها، متخلفینی که جریمه نشده اند در صف ثبت هستند

به گزارش تور روسیه ارزان، سرهنگ ابراهیمی در رادیو مصاحبه مطرح کرد: افرادی که تخلف کرده اند، اما جریمه نشده اند در صف ثبت سامانه هستند و به زودی جریمه برای آن ها هم صادر خواهد شد.

800هزار سفر با وجود محدودیت ها، متخلفینی که جریمه نشده اند در صف ثبت هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفتگو؛ سرهنگ رسول ابراهیمی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی با اشاره به بی توجهی و عادی انگاری برخی از شهروندان نسبت به محدودیت های تردد مطرح کرد: با توجه به این موضوع، ناجا تیم های نامحسوس در شب را افزایش داد تا بتواند تخلفات تردد شبانه را به خوبی کنترل کند.

وی افزود: دوربین های پلیس این قابلیت را دارند که تمام ترد های وسائط نقلیه معابر و تک به تک پلاک خودرو ها را ضبط کنند. حتی برخی از دوربین ها این توانایی را دارند که در عرض یک ثانیه تخلف همزمان 6 خودرو را ثبت کند.

جانشین معاونت عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر این که رویکرد ما دریافت جریمه نیست، اظهار کرد: هدف ما این است که تردد های غیرضروری با همکاری مردم به کمترین حالت ممکن برسد.

ابراهیمی درباره تعداد تخلف های ثبت شده گفت: در دور جدید محدودیت های تردد و پروتکل های بهداشتی مربوط به راهور که از ابتدای آذرماه اعمال شد 6 میلیون تخلف ثبت شده است و نزدیک به 3 میلیون ثبت نهایی شده اند و بقیه در صف ثبت سامانه هستند یعنی افرادی که تخلف کرده اند، اما هنوز برگه جریمه را دریافت نکرده اند در صف هستند.

وی افزود: از ابتدای آذر نزدیک به 800 هزار سفر در کل محور های مواصلاتی کشور رخ داده است؛ به معنای دیگر در هر ساعت، 263 وسیله نقلیه در این محدوده زمانی تردد کرده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش نشان می دهد.

به عقیده این مقام مسئول در پلیس راهور ناجا، جریمه باید مرحله آخر برای کنترل یا برخورد با تخلف باشد و درصورتی که تمام مراحل موثر نبود باید به سراغ این مورد رفت. درواقع سازمان ها، دستگاه ها و NGO ها نقش مهمتری در ترغیب مردم به رعایت پروتکل ها دارند.

ابراهیمی در خاتمه مصاحبه با رادیو گفت وگو تاکید کرد: پلیس راهور ناجا در کنار برنامه های عملیاتی در خصوص اعمال محدودیت ها، تدابیر خدماتی هم در نظر گرفت که می توان به نوبت دهی خدمات شماره گذاری اشاره کرد که برای بیش از یک میلیون و 600 خودرو اجرا شده است. همچنین راه اندازی سامانه آزمایشی آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی موجب کاهش 60 درصدی مراجعه حضوری مردم به آموزشگاه های تعلیم رانندگی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1795

به "800هزار سفر با وجود محدودیت ها، متخلفینی که جریمه نشده اند در صف ثبت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800هزار سفر با وجود محدودیت ها، متخلفینی که جریمه نشده اند در صف ثبت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید