آشنایی با کشور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، قبل از سفر به هر کشوری به شما توصیه می‌کنیم کمی با آن آشنا شوید، به طور مثال ممکن است برای ورود به معابد کشور تایلند به دلیل نداشتن پوشش مناسب از ورود شما به این جاذبه‌های بارز در این کشور جلوگیری شود، بنابراین قبل از سفر به کشور تایلند با شماره‌های ضروری آن، نکات امنیتی و زمان برگزاری فستیوال‌ها اطلاعات کسب کنید.

آشنایی با کشور تایلند

زبان رسمی مردم کشور تایلند، تایلندی بوده، اما در مناطق توریستی این کشور می‌توانید افرادی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. ساعت رسمی کشور تایلند 2:30 از ایران جلوتر می‌باشد.

پیش شماره و شماره های اضطراری تایلند

  • پیش شماره تایلند 66+
  • شماره پلیس کشور تایلند 191 
  • شماره پلیس گردشگری تایلند 1155
  • شماره آتش‌نشانی 199

فرودگاه بین المللی پوکت، Phuket International Airport می‌باشد و کد یاتا آن HKT است. دین رسمی مردم کشور تایلند بودایی می‌باشد. جالب است بدانید که دومین دین پرطرفدار کشور تایلند اسلام می‌باشد.

باید بدانید بیمارستان های پوکت همگی به مدرن‌ترین وسایل پزشکی مجهز هستند و در هنگام مراجعه نباید نگران باشید.

سالانه فستیوال‌های متنوعی در کشور تایلند برگزار می‌گردد و شما هر ماه شاهد مراسم‌ها و آیین‌های خاصی است. فستیوال سونگکران، جشنواره ازدواج پراناکان ژوئن، جشنواره ارواح گرسنه در ماه سپتامبر، جشنواره غذاهای گیاهی پوکت در اکتبر از بهترین فستیوال‌های تایلند هستند که ممکن است در تور تایلند ارزان با آن‌ها روبرو شوید.

بهتر است بدانید که کشور تایلند از لحاظ شاخص‌های جهانی در رده 125 جهان قرار گرفته و در رده بالایی از کشورهایی همچون آفریقا، زیمباوه، عربستان، ایران و آذربایجان قرار دارد. در کل این کشور در معرض جرم بوده و آمار خلاف‌های زیادی مانند ماشین دزدی، جیب بری، کیف قاپی، حمله مسلحانه، حمله فیزیکی، دزدی در آن بالا است. بنابراین باید در کشور تایلند نکات امنیتی را توجه کنید و مراقب خود باشید.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 403

به "آشنایی با کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید