آثار مثبت تمرکززدایی از ثبت سفارش آذربایجان شرقی

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین فرهنگی، در خصوص ثبت سفارش واردات کالاهای گروه دو و سه در مراکز استان ها، گفت: نباید حوزه اقتصاد حوزه اتخاذ مواضع سخت گیرانه باشد و باید مسیر را تسهیل کرد؛ نظارت، سیاست گذاری و وحدت رویه امر دیگری است.

آثار مثبت تمرکززدایی از ثبت سفارش آذربایجان شرقی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اینکه اجرا در حوزه ثبت سفارش کالاهای وارداتی را متمرکز نمایند به راه روهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و شاهد تصمیم گیری های عده معدودی که تسلطی به امور کشور ندارند باشیم کار نادرستی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از اصل واگذاری ثبت سفارش واردات کالاهای گروه دو و سه در مراکز استان ها حمایت می کنیم اما در نحوه اجرا، جزئیات، نظارت ها، استانداردسازی شیوه ها و روش ها باید از هرگونه اقدام ناهماهنگ و متفاوت در استان ها جلوگیری گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سرانجام در خصوص اینکه با این اقدام تخلفات در مسیر ثبت سفارش کالاهای وارداتی کاهش پیدا می نماید، اعلام نمود: باید در جریان واگذاری ثبت سفارش کالاهای گروه دو وسه به مراکز استان ها روان کردن مسیر اقتصاد کشور در اولویت قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 192

به "آثار مثبت تمرکززدایی از ثبت سفارش آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار مثبت تمرکززدایی از ثبت سفارش آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید