شروع عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز شهر مشهد

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از شروع عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز خبرداد.

شروع عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز شهر مشهد

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی در آیین عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان شهری برگزار گردید، اظهار کرد: قرار بود این پروژه از سال 87 همزمان با اجرای پل آموزگار انجام گردد اما به دلیل معارضاتی همچون لوله آب 700، لوله فاضلاب و موارد دیگر مسکوت ماند.

وی اضافه نمود: هنگام صبح بار ترافیکی از شمال به جنوب و میدان قائم به سمت استقلال به دلیل دوربرگردان همسطح و ماشین هایی که به سمت استقلال معین راستا می نمایند وجود دارد، هنگام ظهر و مغرب نیز به دلیل بار ترافیکی به سمت غرب مشهد ماشین هایی که وارد لاین حرکت به سمت میدان قائم می شوند، تداخلی در جهت حرکت به سمت قائم را ایجاد می نماید و گاها ترافیک را تا زیرگذر میدان استقلال و روگذر آزادی ایجاد می نماید.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان نمود: مصوبات و اعتبار این پروژه در سال 1400 در نظر گرفته شد و رقم ریالی پروژه حدود 60 میلیارد تومان است و بازه زمانی 10 ماهه است.

کاظمی اعلام کرد: حجم زیادی از پروژه شامل دکل های برق، شرکت آب و فاضلاب مخابرات است که امیدوارم در حین اجرای پروژه رفع گردد. طول پروژه از پل آموزگار به سمت میدان استقلال 250 متر است که شروع رمپ بوده و طول رمپ نیز 200 متر است. در قسمت آکس بولوار آزادی تقریبا هفت متر زیرگذر پایین است و بعد از دور زدن، 200 متر به سمت شرق بولوار آزادی به سمت بولوار جانباز و آموزگار حرکت می نماید.

وی اضافه نمود: امیدوارم در بازه 10 ماهه پروژه را احداث و حجم زیاد ترافیک در این محور را به حداقل برسانیم. همچنین بیش از 26 هزار مترمکعب حجم خاک برداری و 500 متر جدول گذاری است. به ناچار مجبور هستیم لاین تندرو را در زمان اجرای عرشه مسدود کنیم که مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد می نماید که از آنان عذرخواهی می کنم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1888

به "شروع عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز شهر مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی زیرگذر آزادی به جانباز شهر مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید