استقبال چین از برنامه پرچم ملی 1 میلیارد و 400 میلیون پرچم دارد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، در آشوبهای اخیر در هنگ کنگ، فتنه گران بارها پرچم ملی چین را به دریا انداخته و به آن توهین کردند.

استقبال چین از برنامه پرچم ملی 1 میلیارد و 400 میلیون پرچم دارد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این کار خشم شدیدی در میان مردم چین بر انگیخت. بسیاری از میهن پرستان و هنگ کنگ پرستان این اقدام را محکوم کردند. در پی آن تلویزیون مرکزی چین در اپلیکیشن خود و شبکه اجتماعی برنامه ای با عنوان پرچم ملی یک میلیارد و 400 میلیون پرچمدار دارد برگزار کرد که تعداد شرکت و بازدید کاربران اینترنت در آن به بیش از 5 میلیارد نفر بار رسیده و شمار اشتراک گذاری آن نیز از 10 میلیون بار فراتر رفت.

وانگ شیائو یک دانشجو در شبکه اجتماعی نوشت: بسیار خوشبختم که یکی از پرچمداران باشم و خدمات شایسته ای به میهن انجام دهم. ما قاطعانه با هر گونه توهین به پرچم ملی و نقض حق حاکمیت کشور مخالفیم.

سون هایی یانگ وکیل: ما یک میلیارد و 400 میلیون جمعیت چین همه پرچمدار هستیم و اجازه توهین به پرچم ملی را نمی دهیم. اطمینان داریم این تخلفات گستاخانه مورد مجازات جدی قانونی قرار خواهد گرفت.

جکی چان: اخیراً اتفاقاتی در هنگ کنگ افتاد که بسیار مایه غم و تأسف و نگرانی است. من سریعاً در برنامه پرچم ملی یک میلیارد و 400 میلیون پرچمدار دارد شرکت کردم و آن را به اشتراک گذاشتم. به عنوان یک هنک کنگی و چینی، احساسات میهن پرستی خود را ابراز می کنم. صلح و ثبات و امنیت، هوایی است که تنفس می کنیم و وقتی آن را از دست بدهیم، تازه قدرش را خواهیم دانست.

ها لین دانشجو: من به هیچ کسی اجازه نخواهم داد که به پرچم ملی توهین کند یا به آن آسیب بزند. چون این کار نه تنها توهین به پرچم ملی، بلکه توهین به وطن و حتی همه مردم چین است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 591

به "استقبال چین از برنامه پرچم ملی 1 میلیارد و 400 میلیون پرچم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چین از برنامه پرچم ملی 1 میلیارد و 400 میلیون پرچم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید