اولین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد مبارزه با کرونا استان قزوین برگزار گردید

به گزارش تور روسیه ارزان، در راستای اجرای مصوبات کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اولین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی استان قزوین روز چهارشنبه مورخ 14 اسفند 98 با حضور علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، سرهنگ عباس مجدآرا مدیر کل نظارت بر اماکن عمومی استان و نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه گذاری در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد مبارزه با کرونا استان قزوین برگزار گردید

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در این جلسه مقرر شد به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا دستورالعمل ممنوعیت پذیرش میهمان در مراکز اقامتی غیررسمی استان اعم از مدارس، خانه های معلم، میهمان سراها، سراهای ورزش، زائرسراها و... به دستگاه های مرتبط ابلاغ گردد.

همچنین جلوگیری از ایجاد کمپ های عمومی گردشگری و برپایی چادر در محیط پارک ها توسط شهرداری و اجرای گشت های ویژه نظارتی مشترک با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و نظارت بر اماکن عمومی ناجا به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1168

به "اولین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد مبارزه با کرونا استان قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد مبارزه با کرونا استان قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید