بایدن بیشتر از ترامپ در کاخ سفید نبوده

به گزارش تور روسیه ارزان، بر اساس تحلیل شبکه خبری سی ان ان، روزهای غیبت جو بایدن در کاخ سفید در حال حاضر در جهت پیشی گرفتن از تعداد غیبت های ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکاست.

بایدن بیشتر از ترامپ در کاخ سفید نبوده

به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش ها حاکی از این است که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا 35 سفر شخصی داشته است و همه یا بخشی از 108 روز از 276 روز اول ریاستش را یا در منزلش در استان دلاور یا در کمپ دیوید گذرانده است. از میان تعداد روزهایی که او دور از کاخ سفید بوده است، 69 روز را در منزل خودش در استان دلاور ، هفت روزش را در خانه ریهوباث بیچ دلاور و 32 روز را در کمپ دیوید سپری نموده است.

به گزارش سی .ان.ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در این بازه از ریاست جمهوری خود زمان کمتری را در خانه های خود در فلوریدا و نیوجرسی سپری نموده بود. در مقایسه، رئیس جمهور سابق باراک اوباما در این بازه از ریاست جمهوری خودش تنها سه مرخصی گرفته بود که در کل 15 روز طول کشید.

جورج بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا هم در مقایسه با اوباما یا ترامپ در این بازه از دوره ریاست جمهوری خود، 84 روز، اندکی بیشتر از اوباما یا ترامپ زمانی را در خارج از کاخ سفید سپری نموده بود.

سی .ان.ان در این گزارش اضافه نمود که چنین رفت وآمدهایی برای رئیس جمهوران آمریکا با در نظر گرفتن اولویت ها غیر معقول نیست. مدت کوتاهی پس از اینکه بایدن ریاستش را آغاز کرد، زندگی خود را در کاخ سفید، به مثابه زندگی در قفس طلایی تشبیه کرد. بایدن پیشتر گفته بود: صبح که از خواب بیدار می شوم، به همسرم جیل نگاه می کنم و می گویم لعنتی، کجا هستیم؟

بایدن در دورانی که سناتور استان دلاور بود، به خاطر رفت و آمد مکرر به وسیله راه آهن بین واشنگتن و استان دلاور معروفیت داشت و لقب آمتراک جو را به خود اختصاص داد.

یکی از مشاوران بایدن اوایل امسال به هیل گفت: زندگی او با استان دلاور گره خورده است. کاخ سفید مکانی بسیار محدود برای بایدن است.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید به سی.ان.ان گفت: روسای جمهور آمریکا بدون توجه به موقعیت مکانی خود، چه در یک سفر دولتی به خارج از کشور یا فقط 100 مایل دور از کاخ سفید برای سفری کوتاه به ویلمینگتون، به طور مداوم مشغول کار هستند.

بیتس اضافه نمود: رئیس جمهور هر کجا که باشد، هر روز برای شکست دادن همه گیری ویروس کرونا، برای اطمینان از عملکرد اقتصاد آمریکا برای طبقه میانه جامعه، نه فقط آن هایی که در طبقه بالای جامعه قرار دارند و برای محافظت از امنیت ملی ما و کشورمان کار می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2175

به "بایدن بیشتر از ترامپ در کاخ سفید نبوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن بیشتر از ترامپ در کاخ سفید نبوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید