برگزاری آزمون المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی یک ماه به تعویق افتاد

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از تعویق یک ماهه برگزاری این المپیاد اطلاع داد.

برگزاری آزمون المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی یک ماه به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پاسالار رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد: درباره برگزاری دوازدهمین المپیاد گروه علو پزشکی جلسه ای با معاون آموزشی وزارت بهداشت و ممتازمنش دبیر علمی المپیاد برگزار و مقرر شد با عنایت به شرایط فعلی آزمون غربالگری امسال با تقریباً یک ماه تاخیر نسبت به تاریخی که قبلا اعلام شده بود در تاریخ ششم تیرماه امسال برگزار گردد.

پاسالار اضافه کرد: آزمون به صورت الکترونیک توسط مرکز سنجش و به صورت غیرمتمرکز در بیش از چهل دانشگاه برگزار می گردد و برای حفظ سلامت دانشجویان مسئله فاصله گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر آن مانند سال های گذشته بعد از آزمون غربالگری کارگروهی را خواهیم داشت، ولی امسال موضوع کارگروهی در حیطه های مختلف در ارتباط با کووید 19 خواهد بود. تمام کوشش برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان و در عین حال حفظ کیفیت آزمون صورت خواهد گرفت. خوشبختانه اسامی داوطلبین پیش از عید توسط دانشگاه ها به دبیرخانه المپیاد ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1286

به "برگزاری آزمون المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی یک ماه به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی یک ماه به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید