بستن راهها و به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاهها انتها یابد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از النهرین، حزب الدعوه عراق امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای خواهان پرهیز معترضان از بستن راهها، مدارس و دانشکده ها شد و آنرا غیرقانونی دانست.

بستن راهها و به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاهها انتها یابد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

در این بیانیه آمده است: بعضی تظاهرات نمایندگان متاسفانه اقدام به قطع راهها و حمله به مراکز دولتی و نیروهای امنیتی و اموال دولتی و خصوصی می نمایند و ادارات و مدارس و مراکز آموزشی را به تعطیلی می کشانند که این به هیچ وجه قابل قبول نیست. مراکز علمی سرمایه ای متعلق به همه ملت است و آینده کشور در آن رقم می خورد. این اقدامات جرم محسوب می گردد که پیگرد قانونی دارد.

حزب الدعوه از از متولیان امور آموزشی و علمی و نیز نیروهای امنیتی و عشایر عراقی خواست که حامی مدارس و دانشگاهها باشند و با متعدیان برخورد نمایند.

این حزب همچنین بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید نمود و آنرا حقی بر اساس قانون اساسی توصیف کرد.

این در حالی است که خبرنگار المیادین از بغداد گزارش داد: معترضان بعضی راههای اصلی را در استان کربلا بسته اند. معترضان همچنین دیوان اوقاف شیعی و سنی در مرکز شهر حله در استان بابل را بسته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 970

به "بستن راهها و به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاهها انتها یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستن راهها و به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاهها انتها یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید