بهره برداری از 1500 میلیارد تومان طرح مالی آذربایجان شرقی در هفته دولت

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در هفته دولت سال جاری، حدود 1500 میلیارد تومان طرح مالی در این استان به بهره برداری رسیده و یا خواهد رسید.

بهره برداری از 1500 میلیارد تومان طرح مالی آذربایجان شرقی در هفته دولت

علی جهانگیری در مراسم بهره برداری از طرح فرهنگسرای ولایت و طرح های هفته دولت در شهرستان مراغه، افزود: اجرای این طرح ها با وجود مسائل مالی و تحریم ها، نشان از موفقیت دولت در حمایت از سرمایه گذاری و فراوری بوده است.

وی گفت: دو هزار میلیارد تومان طرح مالی و فراوریی نیز در این استان در دست اجرا بوده که امید است تا انتها سال به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: هم اکنون بعضی مسائل مالی و فشارهای خارجی بر کشورمان وجود دارد اما محدودیت و کاهش واردات در این ایام زمینه ساز عدم تکیه کشور بر درآمدهای نفتی و به دنبال آن فراوریات داخلی رونق و افزایش شده است.

جهانگیری افزود: در طول سال گذشته، حدود 3.2 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از آذربایجان شرقی به خارج از کشور اجرا شده که این رقم بی نظیر و قابل تامل است.

وی افزود: در طول سال گذشته با کوشش دستگاه های اجرایی و حمایت های دولت، 100 واحد راکد فراوریی در این استان به چرخه فراوری بازگشته است.

فرماندار مراغه نیز از افتتاح 14 طرح عمرانی و فراوریی در چهارمین روز از هفته دولت در این شهرستان اطلاع داد و افزود: این طرح ها با اعتباری حدود میلیارد تومان در زمینه های عمران شهری، عمران روستایی، فراوریات کشاورزی و ورزشی اجرا شده است.

سیدعلی موسوی حسینی ادامه داد: طرح احداث فرهنگسرای ولایت با 1.1 میلیارد تومان اعتبار و طرح تفریحی ورزشی زیپ لاین با سرمایه گذاری 700 میلیون تومانی توسط شهرداری اجرا شده است.

وی گفت: همچنین طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستایی هفت روستای بخش مرکزی با یک میلیارد و 376 میلیون تومان اعتبار و دو طرح آبخیزداری اراضی روستاهای اسفستانج و بلوک آباد با یک میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

موسوی حسینی گفت: طرح احداث ایستگاه ضد سرما در 2 روستای این شهرستان با 2.4 میلیارد تومان و طرح پرورش گاو شیری نیز با 600میلیون تومان اعتبار در این شهرستان و در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت در مناطق محروم در سال های اخیر افزود: مدیریت و خدمت رسانی در روزهای سخت هنر مدیران بوده که این امر در خدمت رسانی دولت تدبیر و امید نمود پیدا نموده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با اشاره به شروع آیین های عزاداری ایام محرم در این شهرستان افزود: عزاداران حسینی در سوگواری های خود پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1507

به "بهره برداری از 1500 میلیارد تومان طرح مالی آذربایجان شرقی در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 1500 میلیارد تومان طرح مالی آذربایجان شرقی در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید