به پیروزی مقابل پیغام احتیاج داریم، امیدوارم تاریخ انتخابات تغییرنکند

به گزارش تور روسیه ارزان، محمدرضا دامغانی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شکست تیم والیبال فولاد سیرجان در دیدار مقابل شهرداری ورامین گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل قهرمان فصل گذشته و قهرمان آسیا داریم. این تیم بابک فیاضی را از دست داده و میرزاجانپور را جایگزین نموده بود. ورامین تیم خوب و قدرتمندی است و دو تن از بهترین سرعتی زن های تیم ملی را در اختیار دارد و کادر فنی خوبی راهنمایی تیم را بر عهده دارد. پیش بینی دیدار سختی مقابل این تیم داشتیم اما رفته بودیم که بجنگیم و اثبات کنیم تیم از قبل شکست خورده نیستیم و این را در عمل نیز ثابت کردیم.

به پیروزی مقابل پیغام احتیاج داریم، امیدوارم تاریخ انتخابات تغییرنکند

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان اضافه نمود: اگر قرار باشد پیروز بازی شویم باید از 6 بازیکن داخل زمین، حداقل 5 بازیکن خوب بازی نمایند تا برنده شویم. در روز بازی با ورامین همه بازیکنان خوب بازی نکردند. پاسور سوم تیم نیز تا به حال سابقه بازی در لیگ برتر را نداشت و در این بازی از او استفاده کردیم. بازی کردن او مقابل نفراتی مانند میرزاجانپور و مجرد برایش سخت بود اما در کل نمایش راضی نماینده ای داشت. در زمان هایی از بازی نباید مرتکب اشتباه می شد که این اتفاق رخ داد که به دلیل کم تجربگی اش بود. می توانستیم بهتر باشیم ولی در ست پنجم بازی در دریافت اول خوب نبودیم و در نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی تاکید نمود: با توجه به بضاعت اقتصادی و انسانی بهتر تیم شهرداری ورامین، مسئولان و مدیران تیم از عملکرد و نتیجه تیم راضی بودند. امیدوارم در ادامه راستا بهتر شویم و بتوانیم شکست مقابل ورامین را جبران کنیم.

دامغانی درباره بازی هفته چهارم مقابل پیغام گفت: تیم پیغام، تیم فصل گذشته نیست و مهره های خوبی را از دست داده است. نمی توانم بگویم صد درصد مقابل این تیم پیروز می شویم ولی باید بجنگیم و از میزبانی استفاده کنیم. به این برد احتیاج داریم تا بتوانیم در میانه جدول وضعیت خود را بهبود بخشیم. به دنبال پیروزی سه بر صفر و کسب سه امتیاز در این دیدار هستیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره انتخابات والیبال نیز گفت: اطلاعی از عدم انتشار تایید صلاحیت های والیبال ندارم اما امیدوارم قولی که وزارت ورزش داده است عملی و انتخابات در تاریخ 29 آبان ماه برگزار گردد چرا که به نفع والیبال ملی و باشگاهی است. اگر رئیس فدراسیون تعیین گردد بسیار به تیم ملی یاری خواهد نمود. انتخاب رئیس فدراسیون در این مقطع حائز اهمیت تر از ماندن یا نماندن کولاکوویچ است و می تواند تاثیرات خوب و موثری روی نتایج تیم ملی بگذارد.

دامغانی ادامه داد: امیدوارم انتخابات در فضایی محبت آمیز و آرام به دور از هرگونه دغدغه برگزار گردد، کاندیدها برنامه های خود را اعلام نمایند. این انتخابات اهمیت دارد، امیدوارم در تاریخ اعلام شده برگزار گردد و فردی که انتخاب می گردد پشت میز ریاست نشسته و بتواند به ورزش والیبال یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 915

به "به پیروزی مقابل پیغام احتیاج داریم، امیدوارم تاریخ انتخابات تغییرنکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به پیروزی مقابل پیغام احتیاج داریم، امیدوارم تاریخ انتخابات تغییرنکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید