تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم در مرحله عملیاتی است

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد عزمی جدی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از خود نشان داده و در حال رسیدن به مرحله عملیاتی آن هستیم.

تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم در مرحله عملیاتی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در جشنواره طرح پویش در دانشگاه آزاد اصفهان اظهار کرد: طی دو سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی، عزمی جدی و اهتمامی مضاعف برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از خود نشان داده و این عزم از یک مساله تشریفاتی صرف، در حال رسیدن به مرحله عملیاتی و تبدیل شدن به یک ضرورت است.

دهقانی فیروزآبادی گفت: خوشبختانه همه ارکان دانشگاه به این باور رسیده اند که اگر خواستار ماندگاری و نقش آفرینی در عرصه آموزش عالی کشور هستند، باید تحولی بزرگ در فرایند فعالیت دانشگاه ایجاد گردد و به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شده تا انتخاب اول خانواده ها باشند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اضافه کرد: همیشه استان اصفهان نشان داده که در مقاطع حساس، ضرورت را خوب پیش بینی نموده و چابک، همگن و همراه عمل نموده و نتیجه آن افتخارآفرینی دانشگاه آزاد این استان در میان سایر واحد های دانشگاهی و الگو شدن برای سایر استان ها است. دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طلایه دار طرح ملی پویش است.

وی از مشارکت و حمایت همه جانبه سایر نهاد های همکار در این طرح از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سایر نهاد های اجرایی تشکر و تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در انتها این جشنواره از دانشجویان برتر فعال در این طرح، واحد های دانشگاهی و شرکت ها و سرا های نوآوری فعال برتر که با دانشگاه همکاری داشته اند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1719

به "تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم در مرحله عملیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم در مرحله عملیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید