تشدید برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در خلخال

به گزارش تور روسیه ارزان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از افزایش برخورد با متخلفان اجاره خانه های مسافری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

تشدید برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در خلخال

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل، عادل خلیلی ظهر امروز، هفتم مردادماه اظهار کرد: با توجه به فرایند صعودی شمار مبتلایان به کرونا برخورد با تخلفات مربوط به اجاره خانه های مسافری به صورت مخفیانه در شهر و روستاهای منطقه شدت گرفته و افراد متخلف شناسایی و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

او گفت: از اول تیرماه سال جاری با شروع سفرهای تعطیلات تابستانی به خلخال اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی با همکاری اداره اماکن فرماندهی انتظامی اقدام به شناسایی 80 مورد خانه مسافر در شهر و روستاهای این شهرستان نموده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان خلخال عنوان نمود: گروه های گشت روزانه و شبانه این اداره اقدام به شناسایی 20 نفر از جارچیان متخلف نموده اند و علاوه بر تذکر شفاهی به جارچیان کم سن و سال که اقدام به راهنمایی مسافران و توریستان به خانه مسافرها می کردند چهار مورد اخطار کتبی برای افراد متخلف در این زمینه صادر با انجام این اقدامات از اجاره خانه مسافرها جلوگیری شده است.

خلیلی اضافه کرد: در راستای افزایش شدت برخورد با صاحبان خانه مسافرها در تیرماه سال جاری همه خانه مسافرها شناسنامه دار و یا غیررسمی مورد بازدید گروه های مشترک ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونای خلخال قرار گرفته و علاوه بر آن 50 مورد تذکر کتبی از سوی این اداره برای 32 خانه مسافر در این شهرستان صادر شده است.

او از 65 مورد بازدید از مراکز رسمی اقامت مسافر در تیرماه سال جاری از سوی این اداره و با همراهی اداره اماکن انتظامی اطلاع داد و بیان نمود: در حال حاضر پذیرش مسافر، میهمان و توریست در خلخال تنها به وسیله هتل ها، میهمان پذیرها و در اماکن بوم گردی دارای پروانه فعالیت با رعایت تمام موارد بهداشتی پیشگیرانه از کرونا و پروتکل های منظور شده اجرا شده و هیچ یک از متصدیان و صاحبان خانه مسافرهای دارای شناسنامه و یا فاقد آن حق اجازه واگذاری این اماکن توریستی را به مسافران ندارند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: این شهرستان دارای 9 مرکز رسمی اقامتی مسافر از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مهمانسرای جهانگردی و بوم گردی با ظرفیت روزانه 380 نفر است که همه این مراکز پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را به صورت دقیق رعایت می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1403

به "تشدید برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید