تصاویر ، نخستین شاسی بلند فیسکر به بازار آمد

به گزارش تور روسیه ارزان، اولین شاسی بلند برقی فیسکر اوشن (Fisker Ocean) در موعد مقرر با حضور رئیس کمپانی فیسکر، رسما تحویل مشتری داده شد.

تصاویر ، نخستین شاسی بلند فیسکر به بازار آمد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرنائو، این یک نقطه عطف بزرگ برای فیسکر است. این شرکت قول داده است که تحویل اولین شاسی بلند برقی فیکسر اوشندر ماه مه شروع خواهد شد و اولین خودرو از این مدل درست به موقع به یک مشتری بسیار خرسند تحویل داده شد. خود هنریک فیسکر طراح مشهور دانمارکی و بنیانگذار کمپانی خودروسازی فیسکر برای تحویل دادن کلیدها و ژست گرفتن برای عکس ها و جشن گرفتن برای این مهم ترین لحظه برای کمپانی حاضر بود.

این رویداد در مرکز تازه افتتاح شده فیسکر در کپنهاگ، دانمارک برگزار گردید. خودروی مورد نظر با رنگ سفید بزرگ با داخلی به رنگ نمک دریایی و صندلی های سفید رنگ شده و با پوششی از آلکانترا (آلکانترا پارچه ای مصنوعی دارای پرزهای ریز الیاف نرم و جیرمانند) پوشانده شده بود. چرخ های 22 اینچی ایرگلایدر مشکی که زنگی متضاد با بدنه دارند ظاهر تمیز و درجه یک این خودروی شاسی بلند را کامل می نمایند. این اولین مورد از 5 هزار دستگاه از نسخه محدود وان (ONE )است که باید قبل از سپتامبر به مشتریان تحویل داده گردد.

از زمانی که برای اولین بار فیسکر اوشن را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در سال 2021دیدیم، مدتی می گذرد. این خودرو به لطف ظاهر واقعا زیبا و راه چاره های هوشمندانه، بسیار مورد استقبال نهاده شد. فیسکر اوشن یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار و دارای طولانی ترین برد است .

فیسکر اوشن در ماه نوامبر وارد مرحله فراوری شد، این شرکت در حال آماده شدن برای توسعه ظرفیت فراوری با شریک خود کمپانی ماگنا استیر (Magna Steyr) است. این کمپانی مسئول فراوری است. در طی مراحل اولیه فراوری، این شرکت تمامی خودروهای آزمایشی و مشابه را با اوشن اسپورت (Ocean Sport) و اوشن اولترا(Ocean Ultra) فراوری کرد که اخیرا از کارخانه اتریش خارج شده است.

پس از اتمام تحویل نسخه اوشن وان(Ocean One)، اوشن اکستریم(Ocean Extreme) دنبال خواهد شد. مشتریان اروپایی اولین ها در صف خرید خودروهای این کمپانی هستند در مراحل بعد این خودرو در آمریکا نیز عرضه خواهد شد. این شرکت همچنان در حال آنالیز توسعه فراوری خودرو در آمریکا است، اما شریک آمریکایی آن فاکسکان در حال آماده سازی برای فراوری فیسکر پر (Fisker Pear)، دومین خودروی برقی کوچک است و هیچ برنامه ای در حال حاضر برای فراوری فیسکر اوشن انجام نشده است.

فیسکر اوشن وان با باتری هایپررنج(Hyper Range) و با برد 808 کیلومترعرضه می گردد و می تواند ظرف 3.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. نسخه اولیه به راننده هوشمند فیسکر (Fisker Intelligent Pilot)، بسته زمستانی (Winter Package) برای آب و هوای سرد و بسته اولترا Ultimate Package برای به روزرسانی های OTA ) استفاده از انتقال بیسیم برای به روز رسانی نرم افزار( مجهز شده بود. بسته عملکرد حالت های رانندگی اضافی نیز از آپشن های دیگر این خودرو است که هندلینگ خودرو را تنظیم نموده و عملکرد را در زمان رانندگی بهبود می بخشد.

فیسکر اوشن اکستریمهمان پیشرانه اوشن وان را دارد، اما فاقد پوشش رنگی رزرو شده و چند ویژگی دیگر است. هر دو تریم دارای یک سقف خورشیدی استاندارد هستند که می تواند تهویه هوا را در روزهای گرم روشن نگه دارد و مقداری شارژ اضافی به باتری اضافه کند فیسکر اوشن اولترا کمی نمایدتر است و برد کمتری دارد (610 کیلومتر)، و فیسکر اوشن اسپرت تریم سطح پایه است که تنها یک موتور برقی دارد که نیروی محرکه چرخ های جلو را تامین می نماید. سرعت این خودرو ظرف 7.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و باتری کوچکتر آن 440 مایل برد دارد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | داستان بنتلی کمیابی که برقی شد

نمی توان انکار کرد که این لحظه بزرگی برای این شرکت است، تمام دنیا در حال تماشای آن هستند و اگر تحویل شاسی بلند فیسکر اوشن بدون وقفه ادامه یابد. فیسکر پیروز شده یک شاسی بلند برقی بسیار خوب به بازار عرضه کند. فیسکر پر در رتبه بعدی خودروهای این کمپانی واقع شده است، که مدل پرتیراژ این شرکت خواهد بود و پس از آن (Ronin)رونین که یک کانورتیبل اسپرت (دارای سقف متحرک و تبدیل شونده) است بر خلاف سایر خودروهای که در حال حاضر در جاده در حال تردد هستند یک فیسکر واقعی محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2555

به "تصاویر ، نخستین شاسی بلند فیسکر به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نخستین شاسی بلند فیسکر به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید