تمدید پویش با کتاب در خانه تا 12 اردیبهشت ماه

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به استقبال خوب از این پویش گفت: تا به امروز بچه ها و نوجوانان در خور توجهی از سراسر ایران اعم از شهری و روستایی در این پویش شرکت نموده اند. آن ها با کتابخوانی و صحبت های ساده و صمیمی درباره کتاب لحظات به یادماندنی و شیرینی را در این روزهای سخت برای همه ما خلق کردند. همچنین کلیپ های زیبایی را تهیه و تدوین نموده و در شبکه های اجتماعی با گذاری کردند.

تمدید پویش با کتاب در خانه تا 12 اردیبهشت ماه

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده خانواده ها در روزهای آخر و درخواست همکاران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و نیز استمرار شرایط و فرصت بیشتر برای دانش آموزان و غنی کردن اوقات فراغت آنها، شورای برنامه ریزی این پویش را تا خاتمه روز 12 اردیبهشت تمدید کرد.

پویش با کتاب در خانه در نوروز سال جاری، بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب، شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب، و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها به راه انداخته است.

در این پویش، بچه ها و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ های کوتاه دو دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر می نمایند، به معرفی کتابی می پردازند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه نموده اند. آن ها در این کلیپ گاهی از معرفی ساده کتاب فراتر رفته و وارد گفت وگو با نویسنده، شخصیت ها و دوستانشان می شوند و نظرشان را درباره کتاب هم می گویند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1166

به "تمدید پویش با کتاب در خانه تا 12 اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید پویش با کتاب در خانه تا 12 اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید