حاشیه های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!

به گزارش تور روسیه ارزان، تیم ملی بدنسازی ایران در شرایطی راهی اسپانیا شد که حضور این تیم در این دوره از رقابت ها با حاشیه هایی همراه بوده است.

حاشیه های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، تیم ملی بدنسازی ایران پس از کش و قوس های فراوان، خاتمه با تاخیر یک روزه ساعت 22 پنج شنبه راهی تورنمنت بین المللی اسپانیا شد.

در شرایطی که مدیر تیم های ملی بدنسازی ایران به همراه یکی از ملی پوشان به دلیل عدم صدور ویزا نتوانستند در این سفر همراه تیم ملی باشند، فرزند باجناق رییس فدراسیون بدنسازی و رییس هیات فارس، به همراه تیم ملی راهی اسپانیا شدند.

در حالی که رییس فدراسیون می توانست یکی از نفرات کادر اجرایی فدراسیون در کمیته روابط بین الملل را به اسم مترجم راهی این سفر کند، فرزند باجناق وی تحت اسم مترجم راهی اسپانیا شده است.

هم چنین رییس هیات بدنسازی استان فارس به همراه رییس کمیته فیتنس هم در بین نفرات اعزامی حضور دارند.

پیش از این قرار بود مربیان تیم ملی که زحمات زیادی را در اردوها متحمل شدند، هم راهی این سفر شوند اما حامی اقتصادی فدراسیون بدنسازی با اعزام آن ها مخالفت کرد.

دخالت عجیب حامی اقتصادی فدراسیون در مشخص نفرات اعزامی به مسابقات باعث استعفای چند تن از اعضای شورای فنی فدراسیون بدنسازی شد.

بعلاوه در اتفاقی دیگر و بر اساس فیلم های موجود، اعضای تیم ایران در فیتنس تیمی که مقام دوم را کسب نموده اند، زمانی که بر روی صندلی حاضر می شوند با خانم ها هم دست کرونایی می دهند و مشت های گره شده را به مشت خانم های حاضر بر روی صندلی می زنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2020

به "حاشیه های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید