خبرنگاران تقویت صندلی روابط عمومی ضرورتی راهبردی است

به گزارش تور روسیه ارزان، انزلی-خبرنگاران-فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به حق جامعه هستند گفت: ارتقاء و تقویت صندلی روابط عمومی در سازمان ها به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی است.

خبرنگاران تقویت صندلی روابط عمومی ضرورتی راهبردی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، اسماعیل حیدری آزاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش آفرینی و صندلی ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های نو ظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط پیروز با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد .

وی اضافه نمود: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فن آورانه، برقراری ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه ها، هم اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره ای، توجه به روابط سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران و تبیین خدمات دولت و قانع کردن افکارعمومی می تواند روابط عمومی ها را به واحدهایی پویا، هوشمند و تاثیرگذار تبدیل کند.

فرماندار انزلی توضیح داد: مدیران و روسای ادارات باید به روابط عمومی ها به عنوان آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین اقتصادی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم نمایند.

حیدری آزاد ادامه داد: روابط عمومی هوشمند و به روز ، این فرصت را به هر مجموعه ای می دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را بدرستی به مردم اطلاع رسانی نموده و از توان، ظرفیت و صندلی رسانه ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.

فرماندار انزلی همچنین گفت: با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم های ظالمانه دشمنان، تنگناها، محدودیت ها و مضیقه های موجود و مساله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه ای و مسئولان روابط عمومی انتظار می رود تا نهایت کوشش خود را برای امید آفرینی، جلب مشارکت مردم، فعال سازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش فراوری در شهرستان بندرانزلی بکار گیرند.

27 اردیبهشت ماه در تقویم کشورمان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1343

به "خبرنگاران تقویت صندلی روابط عمومی ضرورتی راهبردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقویت صندلی روابط عمومی ضرورتی راهبردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید