خبرنگاران 30 طرح نیمه تمام ورزشی استان اردبیل آماده بهره برداری می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری از 30 طرح ورزشی نیمه تمام این استان در امسال اطلاع داد.

خبرنگاران 30 طرح نیمه تمام ورزشی استان اردبیل آماده بهره برداری می گردد

به گزارش خبرنگاران، سجاد انوشیروانی روز شنبه در این زمینه اعلام کرد: با امضای تفاهم نامه و تامین اعتبارهای لازم امسال تمام این طرح ها به اتمام خواهد رسید و شاهد رشد و توسعه زیرساخت های ورزشی استان اردبیل در سال 1400 خواهیم بود.

وی در خصوص اقدام های انجام شده یک سال گذشته در حوزه ورزش گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی از بزرگترین طرح های استان اردبیل در سال 99 به همراه سه طرح زمین چمن روستای بابک بیله سوار، زمین چمن شهید خدنگی اردبیل و سالن ورزشی جعفرزاده در خلخال از جمله پروژه هایی بود که با حضور ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در بحث ورزش همگانی هم امسال با همکاری شهرداری اردبیل ایستگاه های سلامت در پارک ها و فضاهای سبز ایجاد شده و در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

وی ایجاد این ایستگاه ها را در راستای سلامت جامعه مهم برشمرد و توضیح داد: امید می رود با ایجاد ایستگاه های متعدد ورزشی در فضاهای باز، آحاد جامعه به ورزش کردن تشویق شوند.

انوشیروانی تاکید نمود: ورزش کردن در جامعه شور و نشاط را ایجاد می نماید و سلامتی را به ارمغان خواهد آورد که برای رسیدن به این مهم باید همه دست به دست هم دهند.

افزون بر 37 هزار نفر ورزشکار زن و مرد در رشته های مختلف ورزشی در استان اردبیل تا به امروز سازماندهی شده اند و بیش از 300 ورزشکار سازمان یافته در حال حاضر در قالب تیم های ورزشی مانند والیبال، فوتبال و نیز رشته های انفرادی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1863

به "خبرنگاران 30 طرح نیمه تمام ورزشی استان اردبیل آماده بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 طرح نیمه تمام ورزشی استان اردبیل آماده بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید