خبرنگاران 30 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شیروان هزینه شد

به گزارش تور روسیه ارزان، بجنورد-خبرنگاران- معاون شهردار شیروان گفت: 30 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی این شهر خراسان شمالی در سه سال گذشته هزینه شده است که بیشتر آن در بخش بهسازی مسیل ها بوده است.

خبرنگاران 30 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شیروان هزینه شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسعود الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اعتبارات اجرای پروژه های شهری یاد شده از محل اعتبارات برنامه اقدام مشترک شهرداری ها بوده است که مجموع کل اعتبارات این حوزه از سال 96 تا 1400، هزار و 880 میلیارد ریال است.

وی گفت: شیروان در سطح استان جزو نخستین شهر در اجرای برنامه اقدام مشترک به منظور رسیدگی به پروژه های شهری مناطق کم برخوردار است که سند آن تدوین شده است.

الهی اضافه کرد: برنامه اقدام مشترک شهرداری ها در مناطق محروم شامل طرح های زیربنایی، روبنایی، اشتغالزایی و سایر اقدامات عمرانی منطقه است که با اقدام آن در مناطق محروم شاهد توسعه در تمام حوزه ها خواهیم بود.

معاون شهردار شیروان گفت: اینک لکه گیری، بهسازی، آسفالت، پیاده رو سازی معابر، بهسازی و احداث سرویس بهداشتی، توسعه فضای سبز، اجرای عملیات عمرانی در سطح پارک های شهر در دست اجرا است.

هم اکنون، 14 هزار و 776 نفر از جمعیت 57 هزار نفری شیروان در 190 هکتار از گستره حاشیه این شهر سکونت دارند.

این شهر همچنین 120 هکتار بافت فرسوده با جمعیت 16 هزار و 372 نفر دارد که باید اقدامات جدی برای نوسازی این مناطق و حاشیه نشینی انجام گیرد.

شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1602

به "خبرنگاران 30 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شیروان هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شیروان هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید