دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران بهمن 98 کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران گفت: این دانشکده میخواهد در جهت افزایش مهارت دانشجویان از بهمن ماه 98 کارگاه های تخصصی برگزار کند.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران بهمن 98 کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می نماید

حکیمه سیادت معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره تغییر ساختار آموزش این دانشکده گفت: دانشجویان دندانپزشکی عمومی دانشگاه تهران به وسیله آزمون سراسری وارد عرصه تحصیلی 6 ساله خواهند شد. ساختار آموزشی این دوره تحصیلی با توجه به مدل های آموزش نظری و عملی مشابه بسیاری از کشور های جهان بروزرسانی شد.

سیادت با بیان اینکه در ساختار جدید از آموزش های مجازی نیز بهره مند خواهیم شد؛ اضافه نمود: قصد داریم در جهت افزایش مهارت دانشجویان کلاس های ترکیبی، وارونه و کارگاه های آموزشی را برگزار کنیم. با توجه به طراحی های صورت گرفته علاوه بر 5 کارگاه مهارتی کارگاه های تخصصی ویژه ای نیز برای دانشجویان تدارک دیده شد که به موجب آن دانشجویان با درمان های پیشرفته آشنا می شوند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: با انجام زیر ساخت ها، از بهمن ماه 98 کارگاه هایی همچون ایمپلنت، لیزر، سفید کردن دندان، کارگاه مفصل فکی - گیجگاهی و مسائل مرتبط با مفاصل، ارتباط و مهارت، اخلاق پزشکی را برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 881

به "دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران بهمن 98 کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران بهمن 98 کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید