در المپیک هر روز از ورزشکاران تست کرونا گرفته می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، ژاپن میخواهد در بازی های المپیک هر روز از ورزشکاران تست کرونا بگیرد تا از سلامت افراد تا حد زیادی مطمئن باشد.

در المپیک هر روز از ورزشکاران تست کرونا گرفته می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایزوستیا، برگزارنمایندگان بازی های المپیک تابستانی توکیو در حال آنالیز افزایش دفعات آزمایش ورزشکاران از نظر ویروس کرونا هستند و قصد دارند چنین آزمایش هایی را به صورت روزانه انجام دهند. تامایو ماروکاوا، مسئول بازی های المپیک و پارالمپیک، این خبر را آدینه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.

وی گفت: بعضی از کشورها ممکن است [ورزشکاران] را واکسینه نمایند و بعضی دیگر این کار را نمی نمایند. ما مسابقات را ایمن برگزار خواهیم کرد و از همه کشورها انتظار داریم ورزشکارها را به این رقابت ها اعزام نمایند. ما هم اکنون به طور کامل امکان انجام آزمایشات روزانه را آنالیز می کنیم و قصد داریم این کار را در المپیک توکیو انجام دهیم.

طبق قوانین مقدماتی این مسابقات که قبلا توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) منتشر شد، ورزشکاران باید حداقل هر چهار روز یک بار تست کرونا می دادند.

قرار است این آنالیز ها در یک آزمایشگاه تخصصی در دهکده های المپیک یا پارالمپیک انجام گردد.

در صورت شناسایی عفونت، اطلاع رسانی به سایر ورزشکاران بلافاصله به وسیله برنامه گوشی همراه انجام می گردد تا ارتباطی با فرد آلوده نداشته باشند.

بازی های المپیک توکیو قرار است از 23 ژوئیه تا 8 آگوست 2021 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1957

به "در المپیک هر روز از ورزشکاران تست کرونا گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در المپیک هر روز از ورزشکاران تست کرونا گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید