همه چیز منوط به اعلام زمان رقابت های کشتی گزینشی المپیک است

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا در حالی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که به تازگی در خانه کشتی تجهیزشده تهران شروع شده بود. البته عصر روز پنجشنبه گذشته مسئولان فدراسیون کشتی دوباره اعلام کردند اردوهای تیم ملی قرار است از روز 17 اسفندماه با حضور تعداد محدودی از کشتی گیران شروع گردد که 24 ساعت بعد با توجه به مصوبه جدید ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش برگزاری این اردو هم لغو شد.

همه چیز منوط به اعلام زمان رقابت های کشتی گزینشی المپیک است

پیش از این هم قرار بود با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی 6 آزادکار در سه وزن به عنوان گزینه های اعزامی به رقابتهای کسب سهمیه المپیک در خانه کشتی بمانند اما شرایط طوری رقم خورد که برای عدم ابتلای کشتی گیران به ویروس کرونا، تمامی آزادکاران از حضور در اردو منع شدند.

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد آخرین تغییرات برنامه های مدون آماده سازی تا حضور در رقابتهای گزینشی المپیک گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می رفت تا اینکه رقابتهای گزینشی در قرقیزستان لغو شد. ما نیز فعلاً منتظر تصمیمات جدید اتحادیه جهانی در مورد زمان جدید رقابتهای گزینشی هستیم.

به گفته مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد مبنی بر رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا فعلاً همه چیز منوط به تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی است. البته فعلاً متولیان فدراسیون کشتی تصمیم گرفته اند اردوی آماده سازی را از هفته شروع نمایند و ملی پوشان را در شرایط ایده آل نگه دارند.

به گزارش خبرنگاران، اتفاقات اخیر در حالی گریبان ورزش جهان را گرفته که حتی برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو هم زیر سایه سنگین ویروس کروناست و تمام نگاه ها به کمیته بین المللی المپیک و تصمیمات جدید این کمیته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1169

به "همه چیز منوط به اعلام زمان رقابت های کشتی گزینشی المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز منوط به اعلام زمان رقابت های کشتی گزینشی المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید