ذوب آهن 1 - پرسپولیس 2؛ کامبک با ارزش سرخپوشان با دو تعویضی

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس با یک کامبک عالی پیروز شد با دست پر از اصفهان به تهران برگردد.

ذوب آهن 1 - پرسپولیس 2؛ کامبک با ارزش سرخپوشان با دو تعویضی

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در بازی معوقه از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور به مصاف هم رفتند که این بازی با رجحان 2 بر 1 پرسپولیس به خاتمه رسید. ابتدا ذوب آهن توسط اسدبیگی به گل رسید اما در نیمه دوم مغانلو و عبدی با ضربه سر دو گل به ثمر رساندند و پرسپولیس برنده این جدال شد. با این پیروزی پرسپولیس 48 امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان در صدر جدول ایستاد. ذوب آهن نیز با 21 امتیاز چهاردهم ماند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(از دقیقه 90 سعید آقایی)، احسان پهلوان(از دقیقه 69 شهریار مغانلو)، امید عالیشاه(از دقیقه 93 علی شجاعی) و عیسی آل کثیر(از دقیقه 46 عبدی)

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی(از دقیقه 85 بیدوف)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی(از دقیقه 74 قنبری)، رضا محمودآبادی(از دقیقه 74 قریشی)، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست(از دقیقه 74 خدادادی)

توضیح گل ها:

ذوب آهن 1 - پرسپولیس 0 (دقیقه 36- سینا اسد بگی): پاس کمال کامیابی نیا به حامد لک رسید و دروازه بان پرسپولیس در شرایطی که مهاجم حریف پرسینگ نموده بود، به شکلی عجیب توپ را دفع کرد و سینا اسد بیگی توپ را وارد دروازه کرد. لک در صحنه ضربه آخر هم نتوانست کاری انجام دهد.

ذوب آهن 1 - پرسپولیس 1 (شهریار مغانلو - دقیقه 69): ارسال احمد نوراللهی از سمت راست با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و این توپ با عبور از دروازه بان ذوب آهن تبدیل به گل شد.

ذوب آهن 1 - پرسپولیس 2 (مهدی عبدی - دقیقه 80): ارسال امید عالیشاه با ضربه سر تماشایی مهدی عبدی همراه شد و توپ به زیبایی در درون دروازه نهاده شد.

لحظات حساس:

دقیقه 10: پاس امید عالیشاه با اشتباه مدافع پرسپولیس به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه ضربه را زد که این توپ گل نشد.

دقیقه 15: پاس اشتباه احمد نوراللهی در میانه میدان به بازیکن ذوب آهن رسید و سپس حق دوست صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: مهدی ترابی در شرایطی که چند بازیکن را اطراف خود می دید، از پست محوطه جریمه شوتزنی کرد اما ضربه اش آرام بود و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 22: امید عالیشاه از سنت چپ توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه آل کثیر تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: احسان پهلوان پس از دریبل بازیکن حریف به سمت دروازه شوتزنی کرد که گردان تو را به کرنر فرستاد.

دقیقه 48: پرتاب اوت وحید امیری در تیر دوم با ضربه کمال همراه شد اما این توپ به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

دقیقه 52: مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه را گشود ولی یاری داور گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

دقیقه 61: ارسال ترابی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: ضربه امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1963

به "ذوب آهن 1 - پرسپولیس 2؛ کامبک با ارزش سرخپوشان با دو تعویضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن 1 - پرسپولیس 2؛ کامبک با ارزش سرخپوشان با دو تعویضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید