تور آفریقای جنوبی ارزان: رشد پایدار گردشگری آفریقای جنوبی علی رغم وجود بحران آب

به گزارش تور روسیه ارزان، کارشناسان هشدار داده اند که کیپ تاون به زودی تبدیل به اولین شهر بزرگ در سطح دنیا می گردد که آب ندارد.

تور آفریقای جنوبی ارزان: رشد پایدار گردشگری آفریقای جنوبی علی رغم وجود بحران آب

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

گزارش هایی که به تازگی منتشر شده اند حاکی از احتمال تمام شدن آب در کیپ تاون به علت خشکسالی طولانی مدتی است که روی صنعت جهانگردی رو به رشد آفریقای جنوبی تاثیر خواهد گذاشت.

جهانگردی آفریقای جنوبی، سازمان ملی بازاریابی جهانگردی کشور، بر این باور است که بحران فعلی آب می تواند به تقویت موقعیت کشور به عنوان رهبر جهانی استفاده از شیوه های جهانگردی پایدار، شامل مصرف بهینه آب، یاری کند.

آقای سیسا نتشونا (Sisa Ntshona)، مدیر اجرایی جهانگردی آفریقای جنوبی، با اصرار بر این نکته تاکید می نماید که:

کیپ تاون و بسیاری از جاذبه ها و هتل های آن همچنان برای ادامه فعالیت باز می مانند. تنها تفاوتی که ایجاد می گردد این است که مردم باید در مصرف آب صرفه جویی بیشتری نمایند که روال جدیدی در این صنعت محسوب می گردد.

آقای نتشونا می گوید که به خاطر فقدان داده های رسمی موثق، نمی توان به گزارش های مربوط به لغو سفر جهانگردان ناشی از بحران آب اعتماد کرد.

با توجه به رتبه بندی های اجرا شده به وسیله UNWTO، کیپ تاون یک رهبر جهانی در عرصه کسب و کار جهانگردی است. طبق گزارش های اداره ملی آمار آفریقای جنوبی (Statistics South Africa)، کیپ تاون مقصد جهانگردی آفریقا است و 3٬500٬000 (3 میلیون و 500 هزار) نفر در ماه اوت 2017 از معابر ورودی این کشور گذر نموده اند.

با توجه به گزارش های شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC)، حدود 716٬000 شغل در آفریقای جنوبی به جهانگردی وابسته است که این رقم، حدود 4.6٪ از کل اشتغال کشور را تشکیل می دهد. این بخش پیروز شده است سرمایه گذاری مستقیم خارجی را جذب و از کسب و کارهای کوچک حمایت کند.

در سال 2016، بیش از 10٬000٬000 (10 میلیون) جهانگرد بین المللی از آفریقای جنوبی بازدید نموده اند که حدود 27٬300٬000٬000 دلار (27 میلیارد و 300 میلیون دلار) به اقتصاد این کشور یاری نموده است. آمار سال 2017 حاکی از رشد 2.5٪ در این زمینه است. سال جاری نیز آینده خوبی برای صنعت جهانگردی آفریقای جنوبی پیش بینی می گردد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2255

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: رشد پایدار گردشگری آفریقای جنوبی علی رغم وجود بحران آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: رشد پایدار گردشگری آفریقای جنوبی علی رغم وجود بحران آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید