رفیعی: تصویب لایحه حمایت از حیوانات خانگی با مشارکت مردم خواهد بود

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در خصوص لایحه دولت در خصوص حیوانات خانگی گفت: به زودی لایحه را منتشر نموده و جوانب مختلف را در جلساتی با کارشناسان مختلف آنالیز خواهیم کرد و نظرات و پیشنهادات مردم را می پرسیم.

رفیعی: تصویب لایحه حمایت از حیوانات خانگی با مشارکت مردم خواهد بود

سمیه رفیعی در مصاحبه با ایسنا، در خصوص لایحه حیوانات خانگی اظهار کرد: لایحه حیوانات خانگی دولت که اخیرا به مجلس ارائه شده است را لزوما تایید یا لزوما رد نمی کنم.

لایحه هم اکنون دست معاونت نظارت بر قوانین مجلس است و تا آنجایی که اطلاع دارم مواردی تشخیص داده شده که با قانون های دیگر همپوشانی دارد. البته این معاونت در محتوا ورود نمی نماید و فقط قانون را از نظر فرمی آنالیز می نماید.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن دعوت دغدغه مندان حوزه حیوانات خانگی برای نظر دادن در خصوص این لایحه گفت: کارشناسانی که در زمینه حیوانات خانگی فعال هستند اگر تمایل به جلسه آنالیز حضوری دارند، فراکسیون محیط زیست مجلس این جلسات را برگزار خواهد نمود. این یعنی تدوین قانون با مشارکت مردم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فراکسیون محیط زیست یا صحن مجلس تابه حال طرح یا طرح مشابهی در این خصوص در دستور کار نداشته و فضاسازی های اخیر شایعاتی علیه مجلس است.

ان شاءالله متن اصلی لایحه دولت را در صحفه رسمی فراکسیون محیط زیست منتشر خواهیم کرد تا نظرات و پیشنهادات را دریافت کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2211

به "رفیعی: تصویب لایحه حمایت از حیوانات خانگی با مشارکت مردم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: تصویب لایحه حمایت از حیوانات خانگی با مشارکت مردم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید