رونق سفر با کشتی کروز در جهان

به گزارش تور روسیه ارزان، سفر با کشتی کروز هر روز در جهان توسعه بیشتری میابد، سفری امن، راحت و ارزان از ویژگی هایی است که هر روز به محبوبیت این نوع سفر می افزاید و کشورهای مختلف هم در کوشش هستند تا بر روی صنعت کشتی کروز بیشتر سرمایه گذاری نمایند و تا حدودی هم موفق بوده اند.

رونق سفر با کشتی کروز در جهان

رکورد جدیدی در سفرهای دریایی ثبت گردیده که رونق گردشگری کشتی کروز در سال 2017 را 24 درصد بیشتر از سال قبل اعلام نموده است. انجمن بین المللی خطوط کروز اعلام نموده که تعداد مسافران با کشتی کروز در مقایسه با سال 2016، حدود 24 درصد افزایش داشته است.

تعداد مسافران کروز رودخانه بریتانیا در سال 2017، 210 هزار و 400 نفر بود که این میزان در سال 2016، 174 هزار و 400 نفر بود. کروز رودخانه های اروپا 90 درصد از رزرواسیون کروز را تشکیل می دهد که در دورو، مسیرهای آبی روسیه، راین و دانوب رشد قابل توجهی داشته است.

در حالی که شرق و جنوب اروپا بیشترین رشد را در سال گذشته داشته اند، عمده ترین سفرها در مسیر روسیه انجام گردیده است. کروز در اروپای مرکزی و غربی تقریبا دو سوم (62 درصد) از کلیه رزروهای رودخانه را به خود اختصاص داده که راین و دانوب از جمله مهم ترین مناطق در این زمینه هستند.

اندی هارمر، عضو هیات مدیره ارشد و مدیر CLIA انگلستان و ایرلند در این باره گفته است:

با ادامه سرمایه گذاری و نوآوری در این بخش و با رویداد های جدید و ابتکارات مشارکت جامعه گردشگری، گردشگری دریایی نیز رشد قابل توجهی خواهد نمود.

پس از اروپا، بیشترین میزان مسافران کشتی های کروز در مکونگ، نیل، ایراوادی، گنگ و برهماپوترا در سال 2017 بوده اند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 240

به "رونق سفر با کشتی کروز در جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونق سفر با کشتی کروز در جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق سفر با کشتی کروز در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید