رویان مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی بافت برگزار می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 دی ماه تمدید شده است و علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال نمایند.

رویان مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی بافت برگزار می نماید

افراد می توانند در هر یک از رویکردهای مهندسی، زیست شناسی یا پزشکی برای پاسخ به سوال مسابقه ارائه راهکاری برای افزایش رگ زایی در مهندسی بافت مورد استفاده قرار گیرند.

در مرحله نخست، 10 طرح برتر از میان طرح های ارسالی، به عنوان پوستر برگزیده خواهند شد. در این میان، پنج طرح، به عنوان طرح های نهایی برگزیده می شوند و در روز سوم همایش، ارائه شفاهی خواهند داشت. در نهایت، برترین طرح از جایزه 50 میلیون ریالی نقدی و حمایت 1 میلیارد ریالی انجام ایده در پژوهشگاه رویان برخوردار خواهد شد.

مسابقه پروپوزال نویسی برای محققین جوان زیر 35 سال طراحی شده و در روزهای 15 تا 17 بهمن ماه 93 برگزار می گردد.

سخنرانان خارجی این برنامه پروفسور محمد کاظم پور مفرد مدیر آزمایشگاه بیومکانیک سلولی مولکولی کالیفزنیا- برکلی است. وی در سال 2002 پیروز شد در کنگره جهانی بیومکانیک، جایزه Runner-up for American Society of Biomechanics Microstrain را دریافت کند و در سال 2005 به عضویت هیئت علمی دانشگاه کالیفرنیا-برکلی در آمد. زمینه تحقیقاتی پروفسور مفرد در حال حاضر، بیومکانیک سلولی مولکولی و بیماریهای قلبی- عروقی است و تا کنون بیش از یکصد مقاله علمی و سه کتاب توسط پروفسور مفرد و همکارانش تألیف، تدوین و چاپ شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1321

به "رویان مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی بافت برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویان مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی بافت برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید