ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند دانشگاه ارومیه افتتاح شد

به گزارش تور روسیه ارزان، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جریان بازدید خود از دانشگاه ارومیه، ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند این دانشگاه را افتتاح کرد.

ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند دانشگاه ارومیه افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جریان بازدید خود از دانشگاه ارومیه، ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند این دانشگاه را افتتاح کرد.

ستاری در این بازدید که با همراهی استاندار آذربایجان غربی صورت پذیرفت، همچنین با تخصیص اعتبار مناسب، موافقت خود را با تبدیل پردیس شهر دانشگاه ارومیه به ناحیه نوآوری بیان کرد.

بر اساس این گزارش، با ایجاد این ناحیه، نخبگان و ایده پردزان و فناوران، با استقرار در فضای دانشگاه ارومیه از حمایت های لازم برای ایجاد کسب و کار بر مبنای دانش برخوردار می شوند.

بازدید از پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری به عنوان یکی از معتبرترین پژوهشکده های کشور در این زمینه و همچنین بازدید از مسکن طبیب به عنوان اولین موزه علم و فناوری با قدمت 140 ساله از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دانشگاه ارومیه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1467

به "ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند دانشگاه ارومیه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان مرکز نوآوری شهر هوشمند دانشگاه ارومیه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید